JChE Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Utrolig dårlig med 1 time demo da, rakk jo ikke å prøve spillet en gang før det ble avslutta... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shorty16g Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 finnes emblemmer du kan få på bilene og hengerne som feks dhl, Schenker osv:P husker ikke hvor jeg fant dem hen men skal leite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 får ikke spille til og funke. har hatt både tysk og engelsk versjon. når spillet står og loader så lukkes det og ingen feilmelding kommer opp. noen som har hatt samme feil Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 prøv å oppdater skjermkort driveren :) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 jeg kommer meg inn i spille, har valgt hjemstedsland, når den står og laster så avsluttes det. men holder på og laste ned oppdatering Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 hvor laster dere ned spillet? ikke bare på prøve, men hele spillet, så jeg kan spille så mye jeg vil :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 skjønner fortsatt ikke hvor man legger inn koden :S noen som har en god forklaring? :) er det inne på spillet eller i mappa te spillet? :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robern Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Er det noen som kan hjelpe meg med å få lastet ned noen nye biler og jober/hengre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg