Sandmo Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Når jeg kjører, kommer det en slags plystrelyd fra et eller annet sted som følger turtallet, jo høyere turtall, jo høyere plystring.... Noen som vet hva det kan være??? Takker for all hjelp... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Hvor kommer lyden fra da? Jeg tenkte dynamohyl fra anlegget med en gang :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 litt vanskelig å si hvor den kommer fra, men virker som den kommer fra høyre side foran et sted... Men vanskelig å høre... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Sandmo skrev: litt vanskelig å si hvor den kommer fra, men virker som den kommer fra høyre side foran et sted... Men vanskelig å høre... Det er ikke turboen du hører da? Hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 onkelskrue skrev: Det er ikke turboen du hører da? Hehe :P Signatur: 1999 Audi A4 1.6 Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 onkelskrue skrev: Det er ikke turboen du hører da? Hehe :P Haha:) Hadde det bare vært så vel:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 er det ikke en reim da? Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Mulig det ja... Må sjekke litt i mårra.... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Eg har høyrt om dekk som lagar plysterlyd. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 men dekk som lager plystrelyd ville jo ikke fulgt turtallet:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 hørtes egentli mest ut som en dårlig reim ja;p er det dekkene så vil jo lyden følge hastigheten på bilen, og ikke turtallet Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 nettopp... Får ta en titt... hvilken reim kan det være a? er helt grønn på mekking:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 viftereim/dynamoreim tipper jeg. du hører det fort når du får åpnet panseret og hører litt nærmere på det;) Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 får ta det til helga, tar jeg det her, blir jeg vel kasta ut av de jeg leier av:P liker ikke bråk de:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 litt bråk må vel tåles?;p er det ikke sånn at det er etter kl.23:00 det skal være stille? ;p Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg