Sandmo Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Det er dessverre sånn at jeg ikke får bråke no særlig:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielbp Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 kan det være selve dynamoen som lager lyd? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Aner ikke, men det ble plutselig borte etter ca en uke:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Fint med Audi som reparerer seg selv! :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 jeg vet:p hehe:p Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 det kommer tilbake igjen sikkert. hadde samme problemet med min, vet ikke hva det kalles. Men det er forstyrrelser i dynamoen. Lyden kommer fra høytalerene, gjør de ikke ?? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Kommer det fra høyttalerne er det dynamohyl ja. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 litt usikker på hvor det kom fra:P hørtes ut som det kom fra høyre side... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 kom fra venstre på meg, men jeg likte det da, bilen hørtes ganske rå ut med det ^^ nå er jo ikke jeg mer enn 18 da, så alt som bråker, er morro<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Det kommer og går :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jordingsfeil:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Plystrelyd kan vi forbeholde fugler!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Liker å plystre litt på deg da Rune;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg