Gå til innhold

Tenk miljø - tomgang miljø klistremerker/bilder. Hvor finner man dette?

Ranger emnet


_Evje_

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tenkte jeg skulle freshe bilen opp med et klistremerke eller ti. Det jeg da tenkte på var slageren tenk miljø - tomgang adjø, eller kjemo for miljø - tomgang adjø. Har prøvd å google opp bildene uten lykke, derfor søker jeg hjelp her for å lykkes med søket. :)

 

Har dere link til der man kan få tak i klistremerke, eller et bilde? :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fy faen jeg er lei alle miljø hysterikere.

 

dropp di klistermerkene dine du, ser bare for jævlig ut.

 

når en ser skilt på "rimi" der det står= "vi spør om du vil ha kvitering, vis ikke skriver vi den ikke ut"

 

Hjelper sikkert jævlig mye for miljøet.

 

Blir trist inni meg når jeg ser ungdom som deg som babler om miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trist inni meg når jeg ser ungdom som deg som babler om miljø.

 

Jeg blir trist inni meg når jeg ser folk som deg, som rakker ned på andre som er miljøbevisste. Gjør som du selv vil, men la da for pokker andre gjøre det samme uten at du skal blande deg.

 

On topic: Sorry, aner ikke hvor du får tak i det, men hva med å kontakte et foliefirma og få laget et selv?

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke å ha doktorgrad i natur og miljø for å forstå at staten tjener millioner kanskje milliarder på denne overdrivelsen, jeg har et rustent merke der det står bo grønt som du kan få for ei flaske 4% vatn.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen jeg er lei alle miljø hysterikere.

 

dropp di klistermerkene dine du, ser bare for jævlig ut.

 

når en ser skilt på "rimi" der det står= "vi spør om du vil ha kvitering, vis ikke skriver vi den ikke ut"

 

Hjelper sikkert jævlig mye for miljøet.

 

Blir trist inni meg når jeg ser ungdom som deg som babler om miljø.

 

hvis du ser for deg hvor mange matbutikker det er i norge, og hvor mange kunder som kaster kvitteringa med en gang, evt ikke tar den imot, så skal man ikke være veldig smart før man skjønner at dette blir MANGE tonn papir på et år.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen jeg er lei alle miljø hysterikere.

 

Du støtter vel fyllekjøring og mener jeg å huske.

At du er idiot behøver ikke å bety at andre skal være det.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diselfolk!!! Sånne tullinger som står på tomgang med kakklinga igang... man kan jo faen ikke høre hva man selv tenker!!!!

 

Lastebiltullinger....hva er deet med dem?:oohh :boxing :chairshot :tannløs: :helpme: :deng

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ser for deg hvor mange matbutikker det er i norge, og hvor mange kunder som kaster kvitteringa med en gang, evt ikke tar den imot, så skal man ikke være veldig smart før man skjønner at dette blir MANGE tonn papir på et år.

 

 

hva så om det blir noen tonn.

 

Kommer ikke akkurat til å påvirke klimaet for det.

Eller hva tror du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva så om det blir noen tonn.

 

Kommer ikke akkurat til å påvirke klimaet for det.

Eller hva tror du??

 

Å gud..

 

Har du gått på skole? Hvis ikke, i så fall gi tilbake de stakkars skattebetalerne tilbake pengene sine..

 

Hvis du ikke har fulgt med så har trær og planter generelt utrolig mye å si for liv her på jorda.

 

Du har vel kanskje ikke hørt om nedhoggingen av regnskogen i Amazonas? Og hvorfor folk er så utrolig mye i mot det?

 

Read them books!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud..

 

Har du gått på skole? Hvis ikke, i så fall gi tilbake de stakkars skattebetalerne tilbake pengene sine..

 

Hvis du ikke har fulgt med så har trær og planter generelt utrolig mye å si for liv her på jorda.

 

Du har vel kanskje ikke hørt om nedhoggingen av regnskogen i Amazonas? Og hvorfor folk er så utrolig mye i mot det?

 

Read them books!

 

 

Har gått på skole. Betaler skatt jeg og.

He he. Du tror det vil påvirke klimaet om en skriver ut kviteringer fra butikken eller ikke??

 

Hehehehahahaha.

 

Vis kviteringer ifra butikken vil påvirke klimaet, vil jeg tror en enkelt bil påvirker klimaet no jævlig.

 

Vis en da regner sammen alle biler,busser,lastebiler,båter,fly og kviteringer i heile verden. Ja da vil jo dette påvirke klimaet no inn i helvettes satans jævlige forpulte mye.

 

Men jeg vil vel si at klimaet er ganske stabilt, vis en sammeligner med ordene som står ovenfor.

 

Eller hva???

 

Du tror jeg er dum?? Det er jeg, men langt smartere en di fleste.

Når kurt oddekalv sutra over den lille oljeskvetten som lakk ut i sjøen for et år siden(ifra en plattform?). Ja da viste jeg at dette ikke ville få noen betydning for miljøet.

Han mente det motsatte.

 

Noen dager etterpå fekk vi svaret. Jeg hadde rett igjen.

Om det lekker ut noen tusen tonn olje ut i stua di, så kan vi snakke om forurensning. Men uti havet vil det ikke ha noen betydning.

 

Kan du tenke deg hvorfor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår