Gå til innhold

Tenk miljø - tomgang miljø klistremerker/bilder. Hvor finner man dette?

Ranger emnet

_Evje_

Anbefalte innlegg

Har gått på skole. Betaler skatt jeg og.

He he. Du tror det vil påvirke klimaet om en skriver ut kviteringer fra butikken eller ikke??

Hehehehahahaha.

Vis kviteringer ifra butikken vil påvirke klimaet, vil jeg tror en enkelt bil påvirker klimaet no jævlig.

Vis en da regner sammen alle biler,busser,lastebiler,båter,fly og kviteringer i heile verden. Ja da vil jo dette påvirke klimaet no inn i helvettes satans jævlige forpulte mye.

Men jeg vil vel si at klimaet er ganske stabilt, vis en sammeligner med ordene som står ovenfor.

Eller hva???

Du tror jeg er dum?? Det er jeg, men langt smartere en di fleste.

Når kurt oddekalv sutra over den lille oljeskvetten som lakk ut i sjøen for et år siden(ifra en plattform?). Ja da viste jeg at dette ikke ville få noen betydning for miljøet.

Han mente det motsatte.

Noen dager etterpå fekk vi svaret. Jeg hadde rett igjen.

Om det lekker ut noen tusen tonn olje ut i stua di, så kan vi snakke om forurensning. Men uti havet vil det ikke ha noen betydning.

Kan du tenke deg hvorfor??

tror nok ikke "noen tusen tonn" olje i havet gjør ingen skade. tror kanskje det går utover en fisk eller 7 som er i nærheten :p

1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt)

1995 Audi S6 2.2tq automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har gått på skole. Betaler skatt jeg og.

He he. Du tror det vil påvirke klimaet om en skriver ut kviteringer fra butikken eller ikke??

Hehehehahahaha.

Vis kviteringer ifra butikken vil påvirke klimaet, vil jeg tror en enkelt bil påvirker klimaet no jævlig.

Vis en da regner sammen alle biler,busser,lastebiler,båter,fly og kviteringer i heile verden. Ja da vil jo dette påvirke klimaet no inn i helvettes satans jævlige forpulte mye.

Men jeg vil vel si at klimaet er ganske stabilt, vis en sammeligner med ordene som står ovenfor.

Eller hva???

Du tror jeg er dum?? Det er jeg, men langt smartere en di fleste.

Når kurt oddekalv sutra over den lille oljeskvetten som lakk ut i sjøen for et år siden(ifra en plattform?). Ja da viste jeg at dette ikke ville få noen betydning for miljøet.

Han mente det motsatte.

Noen dager etterpå fekk vi svaret. Jeg hadde rett igjen.

Om det lekker ut noen tusen tonn olje ut i stua di, så kan vi snakke om forurensning. Men uti havet vil det ikke ha noen betydning.

Kan du tenke deg hvorfor??

Det heter hvis!

En oljelekkasje i havet vil selvsagt ha betydning for miljøet, selv om det er lokalt og på kort sikt.

Det store forurensningsspørsmålet er for komplekst til å kunne gi et konkret svar på, men det finnes indikasjoner på at temperaturer øker, havnivået stiger osv. Å være miljøbevisst skader nok ingen her i verden. Husk at de ressursene vi høster av nå ikke nødvendigvis fornyer seg i samme takt som vi forbruker dem.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter hvis!

En oljelekkasje i havet vil selvsagt ha betydning for miljøet, selv om det er lokalt og på kort sikt.

betydning ja, men ikke nødvendigvis stor!

Blir litt rart å sitte på "bilforumet" å snakke om kvitteringer.

Tydelig at bilene deres ikke forurenser noe.

Men viste dere at katalysatoren på bilen ikke virker under akselerasjon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. skal du spare miljøet så kan du begynne med å klage på STATEN og ikke innebyggerne! nå som de lure jævlene har stengt av bomringen for å betale selv, men heller få tilsendt en faktura så kan du regne ut forbruket av ark..

jeg derimot har ikke troa på at vi sparer en dritt om så hele norge slutter å kjøre bil! når man ser på resten av verden og spes KINA som ikke gjør en dritt for miljøet ,, hvorfor faen skal norge leke verdens miljø polti!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det gulrota som satt deg ut?. he he krf`ere eller sv folk er lette å vippe av pinnen.

faen du snakker om? :p

Er ikke noen miljøverner, men prøver bare å få deg til å skjønne hvor domt du egentlig tenker:p selv om man ikke er miljøverner så er det lov til å tenke litt fornuft;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen du snakker om? :p

Er ikke noen miljøverner, men prøver bare å få deg til å skjønne hvor domt du egentlig tenker:p selv om man ikke er miljøverner så er det lov til å tenke litt fornuft;)

ENIG.

men bare med den siste setningen.

Alle bekker små, blir?? Fortsatt en liten bekk.

Folk er gode til å klage men gjør lite sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG.

men bare med den siste setningen.

Alle bekker små, blir?? Fortsatt en liten bekk.

Folk er gode til å klage men gjør lite sjøl.

Alle bekker små går somregel sammen, og blir til en større bekk/elv:P

Men hva har det å gjøre med at en spør om vi vet hvor han får kjøpt klistremerker? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider