Gå til innhold

Tenk miljø - tomgang miljø klistremerker/bilder. Hvor finner man dette?

Ranger emnet


_Evje_

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Diselfolk!!! Sånne tullinger som står på tomgang med kakklinga igang... man kan jo faen ikke høre hva man selv tenker!!!!

:oohh :boxing :chairshot :tannløs: :helpme: :deng

 

 

ELSKER at dieseldyret mitt står på tomgang<3

 

Elsker å forurense!

 

Regner med slike som deg fremmer en ny avgift på det også:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en av klimaværstingene her på forumet, jeg forurenser,stiller opp dieselpumper og fjerne katalysatorer og det som verre er.

 

Hva er grunnen?

 

Jeg har lyst på Palmer og sandstrand her!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snur ikke, nei. Men varmere hav kan føre til endringer i strømmens bane, det vil si at Nord-Europas varmekilde forsvinner. Om du ser på tilsvarende nordlige steder i amerika er det bare snø, snø, snø og is i lange, ubeboelige baner.

 

Og for å oppklare det, NEI, jeg er ikke SV-miljø-fanatiker, men å avse miljøet en tanke skader ingen, nei.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snur ikke, nei. Men varmere hav kan føre til endringer i strømmens bane, det vil si at Nord-Europas varmekilde forsvinner. Om du ser på tilsvarende nordlige steder i amerika er det bare snø, snø, snø og is i lange, ubeboelige baner.

 

Og for å oppklare det, NEI, jeg er ikke SV-miljø-fanatiker, men å avse miljøet en tanke skader ingen, nei.

 

 

kan- du sier kan, jeg er forsåvidt enig.

 

MEN siden alle forskere er uenige ser jeg ikke vitsen i å legge noe energi i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfstrømmen snur?? he he he.

man skal ikke tro alt man blir fortalt.

 

golfstrømmens intensitet har blitt redusert med 30% de siste årene, det er rein hysteri/myndighetene tjener fett på det.

Det er selvfølgelig bra at vi forsøker å hindre nedhogging av regnskogen og ekstreme inngrep i naturen, men å legge på avgifter og den slags på at en eller annen fattig taper bruker bilen sin att og fram til jobben er jo latterlig.

Vi bør heller satse på atomkraftverk og evt alternative ressurser... det er framtida.

Avgifter hjelper så lite at det bare er latterlig.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men å legge på avgifter og den slags på at en eller annen fattig taper bruker bilen sin att og fram til jobben er jo latterlig.

 

du inrømmer det selv ja.. fint at alle andre slipper og fortelle deg det da :D

 

men er ikke så jævelig dyrt heller sjeldent at folk bruker ca 1/3 av lønna på bensin til og fra arbeid som de gjør i andre land. Med mindre du har en sliten 240 eller noe som burde vært på høggern forlengst, Men om vi har lang vei til jobb har vi fratrekk på skatten, 2660 kr for årsavgift er heller ikke dyrt i forhold til hva vi tjener.

Greit nok staten har en ekstrem høy % andel på bensin/diesel og div andre ting men faen har du ikke råd til og råne rundt så gi faen og finn på noe bedre og gjøre enn og sniffe seg høy på råttene trær og tærnigner som henger i speilet.

 

Nei slutt og syt, men godt og se at det finnes folk her inne som tenker på miljø og ikke bare gir faen..

 

Små bekker blir til store elver.

Så om alle faktisk gjør litt så blir det til noe til slutt uansett om andre land gir faen.

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, så 240 er en drittbil? :P Neida, de er ikke så gale på bensinforbruket. De er jo ikke de som drikker minst, men mest gjør de i allefall ikke. Og årsavgift, bensin, rush-avgifter (ja, de har planer om å innføre det her i byen) på 43 kroner dagen er dyrt! I allefall for folk som meg som er lærling, og som bare har råd til bil, bensin og en 175 grams burger i helga.

 

Se på denne :)

http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=535316

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajajjaa. så skjer det forandringer i naturen! som det alltid har gjort! det kalles NATURENS GANG! is har en gang kommet, og nå smelter den!

 

Det er faktisk INGEN saklige bevis som sier at det er trafikken som er årsaken til dette! kjør bil som faen som aldri før!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår