murtim Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Hei! Jeg skal bytte høytaleren til sjåførsida, men veit ikke akkurat åssen jeg skal gjøre. Hadde vært greit om jeg kunne få litt tips fra de som kan dette her.. Bilen min er Bmw 323.. På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 greit å vite hvilket karosseri det er snakk om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
murtim Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Har ikke så mye greie på det men, hva er karosseri?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
murtim Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 jeg mener, hva har med høytaler og karosseri å gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Okey, hva slags modell har du? BMW 3-serie består jo av mer enn en modell. E30, E36, E46 osv osv. Høyttalerene som sitter i di forskjellige modellene er så vidt jeg vet ikke like. Så derfor er det en fordel å vite hva slags 323 du har. Mvh Kvige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
murtim Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 jeg har E46 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Jeg er noe usikker på hvordan du tar av dørtrekket på sedan, men på coupe kan jeg gi deg en liten veiledning. Det sitter 3 skruer på armlenet å 1 skrue bak airbag merket. Når du har skrudd ut de så må du prøve å dra dørtrekket rett ut. Det sitter festa i MANGE klipps. Når du har fått løsna det fra alle klipsene så er det bare å løfte det rett opp. Pass på litt, for det er en del ledninger bak der. Så motsatt for å få det på plass igjen. Husk at hvis du tar ut kontakten til airbagen, så får du feilmelding på dashbordet når du setter det sammen igjen. Hvis jeg ikke husker helt feil, så er dette riktig oppskrift. Lykke til. Mvh Kvige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
murtim Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hei Takk for hjelpen, skal prøve når jeg har tid, jeg har en sedan men jeg regner med at det kan være samme type. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg