Gå til innhold

Drifte-Spill?

Ranger emnet

bjorke

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by generalsnus

synes egentlig at supran slepper for mye.. går nesten for bra.

klarer nesten ikke å holde den på veien.. men mx-5 eller rx7 synes jeg er herlige å drifte med..:D

Enig, RX-7 er jo bakhjulsdrift og det passer perfekt til drifting. :cool:

(Mail meg hvis dere ønsker NFS - Underground... NO PROBLEMO)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Sier bare http://www.racer.nl jeg.

Last ned f.eks DENNE bilen;

http://www.aquanix.com/~gtapex/downloads/TruenoBETA3.zip

en AE86 GT-Apex ferdig oppsatt til drifting!

Velg så ei egnet bane f.eks gocart eller annen svingete bane/vei og drift i veg!

Tips:

http://www.racer-xtreme.com/dl.php?tk=34&url=%5BRX2%5Dcountry.zip - Early fall in Norway. Author: Tor Arne Hustvedt.

Denne har fått bra kritikk og er gøy å kjøre. Har en lita rundkjøring og en grusplass som er fine å herje på. PS!! Sjekk de norsk navne-skiltene! ;)

Husk at biler og baner lagres i mappene \data\cars og \data\tracks...

EDIT: Jeg bare måå få kjøpt meg ratt med 3 - tre pedaler, girspak og en startknapp :-D (ja spillet støtter det ja)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AdrianL

Live 4 speed er genialt å drifte i! Mest realististiske bil spillet jeg har prøvd. Morsomt med skikkig drift oppsett.

Fler som har prøvd det?

Jeg spiller det hele tiden.... det er desidert det beste\realistiske spiller jeg noen gang har spilt....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også tenkt å foreslå Live For Speed for de som vil prøve seg litt :) Blir litt billig å kalle sladdingen i NFSU for drifting spør du meg. Det skal gi en viss følelse av realisme! Ellers vil jeg ikke anbefale RACER. Fordi det i min mening er på barnehagestadiet enda. Spillet klikker hele tiden hvis du kræsjer, du må restarte, det står intet sted hva knappene er, reneste gjettekonkurranse å sette opp rattet sitt, nesten alle bilene du laster ned funker ikke, noen starter ikke med motoren i gang og det står ikke noe sted hvilken knapp man starter den med....OSV. Har bare gitt meg frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, er enig at Racer er meget uferdig. Men fysikk-motoren er fullt oppegående. Ja jeg og savner menyer for f.eks knapper og options osv... Men jeg fant da lett ut hvor jeg endrer knapper for giring, og motorstart. Org. A Z og S. Jeg endra det til S A og E.

Ellers får jeg (hittil) ikke network over WAN til å funke. :(

Det at bilen fyker til himmels og/eller helvete er mildt sagt irriterende ;) og ja, det at downloadene ofte er mongo er seff meget mongo (!).

Men ellers gir det utrolig fint kjørefølelse/opplevelse med de bilene som er fornuftig innstilt.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "innrømmer" det meste :D For min del skal jeg ikke ta i Racer med en pinne før det er ferdig. Begynte å spille litt LiveForSpeed igjen i går, etter at jeg leste litt bilteori på nettet. Da var det gøy å tune bilen og merke at det fungerte. Nå har jeg den mest kjørbare GT Turbo jeg har hatt noen sinne :) Selvom det var litt morsomt å utforske et par av de norske banene på Racer... :) Mye bra med det spillet, men noen ting ødelegger så totalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

hvor mye har dere fått på drifte bane 7 og hva er max drift der?

jeg har fått 275k på 4 runder .. og 71k på max pr drift

Fikk 343000 på 3 runder ca, det hele var en laaang drifterunde :op

Mvh SunIx^

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skody

Ellers får jeg (hittil) ikke network over WAN til å funke. :(

Jeg har lastet ned en patch til NFSU og den fungerer som bare det. Jeg og en kompis av prøvd ut..

ps : Er litt kjipt når man har en 100.000 poeng i driftingen også kommer kompisen din, "tilfeldigvis" borti deg. ( da mister man alle poengene ) :mad:

ps2 : Dere MÅ bare prøve å kjøre løp når dere er "godt i baysen" ( har vært på byen eller no sånt ) ... SINNSYKT vanskelig å følge med hvor svingene er osv...

:skaal:

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider