slitenvolvo Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Det plager oss ikke nevneverdig, vi drikker mindre, har høyere utdannelse, inntekt og dusjer hver dag. Som en bonus flytter det som er av bra damer, om slikt finnes i nord; sørover. Hva kan det skyldes ? : P Men damene sørpå foretrekker fremdeles nordnorsk kuk, framfor søring-kukk. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Men damene sørpå foretrekker fremdeles nordnorsk kuk, framfor søring-kukk. Mulig det, Øst for Parkveien; hva vet jeg . . . :P Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Men damene sørpå foretrekker fremdeles nordnorsk kuk, framfor søring-kukk. det er vel bare de første dagene etter at trygda er kommet. når rullings-lukta setter seg og flatlusa setter seg i skrevet dems så er det slutt Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Som en bonus flytter det som er av bra damer, om slikt finnes i nord; sørover. Hva kan det skyldes ? : P Sikkert reinsdyrlukta! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 så så så, nord norge eller lichtenstein, whatever. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 så så så, nord norge eller lichtenstein, whatever. Andorra baby, Andorra ! Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Det plager oss ikke nevneverdig' date=' vi drikker mindre, har høyere utdannelse, inntekt og dusjer hver dag. Som en bonus flytter det som er av bra damer, om slikt finnes i nord; sørover. Hva kan det skyldes ? : P[/quote'] Drikker mindre fordi dere ikke er vikinger, yargh. Høyere utdannelse? Om man ser på prosenten av innbyggerne så vil jeg nok ikke si det.. :) Høyere inntekt går også under det samme som jeg nettopp skrev. For meg gjør det ingenting at man ikke må betale 2 mill for en liten leilighet i sentrum her. Dusjer hver dag gjør vi vel oftere her nord enn i sør, der dere har en haug med skittne mennesker liggende overalt på gata.. Bra damer har vi så mye av at vi _må_ sende noen sørover for at vi ikke skal slite oss ut. Men jeg liker sørlandet jeg. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Drikker mindre fordi dere ikke er vikinger, yargh. Høyere utdannelse? Om man ser på prosenten av innbyggerne så vil jeg nok ikke si det.. :) Høyere inntekt går også under det samme som jeg nettopp skrev. For meg gjør det ingenting at man ikke må betale 2 mill for en liten leilighet i sentrum her. Dusjer hver dag gjør vi vel oftere her nord enn i sør, der dere har en haug med skittne mennesker liggende overalt på gata.. Bra damer har vi så mye av at vi _må_ sende noen sørover for at vi ikke skal slite oss ut. Men jeg liker sørlandet jeg. Eyy, jeg som trodde vi var på sporet av en tildels sarkastisk sanhetstime nå :P http://www.støtapå.nu Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Andorra baby' date=' Andorra ![/quote'] Hahah, trodde ikke du hang her på disse harryplassene? ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hahah, trodde ikke du hang her på disse harryplassene? ;) Åjess, på veteran delen sniker jeg rundt, men ellers er det ikke mye her for meg. Lot meg friste av Nisse´s kommentar og kunne ikke latt være leke litt keyboard warrior . . . Nå kan du gå og legge deg! Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 er jo hyggelig og ha studielån som ikke er nedbetalt før man er 40. eeeh næi, og ha 600 000 i året som kokk er morro det:) Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 er jo hyggelig og ha studielån som ikke er nedbetalt før man er 40. eeeh næi,og ha 600 000 i året som kokk er morro det:) Ekke noe stress med studielån på 300 000kr, faktisk er det det gunstigste lånet man kan få. Enten det være seg til studier, bil bolig eller annet. Noe av det smarteste du gjør er å ikke betale ned studielånet. Ta det med deg til graven! Å ha 600 000kr i lønn i året ved å jobbe fra 8-16 uten overtid er morro det. Prøv å kokkelere til det du. Forøvrig bryr jeg meg midt i asle hvor du bor, hva du tjener, hvor ofte du dusjer, når du debuterer eller hvilken kuk du liker. Men ikke kom her og rakk ned på noen som er annerledes enn deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 studie lån!!? hva med å drite i å kastebort tiden på skole og heller jobbe!? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 På skolen lærer man seg å skrive. Ja orddeling også faktisk. Rubert. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 På skolen lærer man seg å skrive. Ja orddeling også faktisk. Rubert. slutt og gjør deg til nå da.....du skremmer modemet ditt Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg