Gå til innhold

Stakk av etter påkjørsel nesttun-fanaveien

Ranger emnet

ola_dunk

Anbefalte innlegg

En tulling knuste audien min ... Jeg stoppet for en fotgjenger like etter rundkjøringen fra os.

Jeg stoppet for å slippe over en fotgjenger da kom det en bil i god fart rett inn i ræven på audien min, han knuste alt der bak.

Stresset for jeg ut av bilen og møtte han karen som kjørte i meg, han gir meg ett mob.nr. og sier at han har dårlig tid så vi tar skade mld. senere.ring meg..

ut på kvelden ringer jeg karen og han spør om jeg truer han, så slenger han på røret.. nummeret har ukjent eier (ikke registrert) polisen kan jo spore han.

Dette skjedde ca. kl. 15:15 Tirsdag 02.09.08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært borti det der før, alltids lurt å se id(feks førerkort) på den andre personen. Og om mulig få tak i evt vitner som er tilstede(feks fotgjengeren + andre folk/biler) Stiller sterkere da. Alt for mange sleipe folk der ute som prøver seg.

Men for all del, ta kontakt med politiet!! Ikke la sånne folk slippe unna. Lykke til!

edit: Ellers vil jeg legge til at det å ta regnr + bilde av bilene med feks mobilen ikke er så dumt heller.

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i nesttun området selv. Så ifra hvilken bil osv da?

Han hadde kort, mørkt bustete hår.

Grønne brune øyne

Høy tynn, brun i huden. det var noen trekk med måten han snakket på og ansiktet, og så hadde han noe på høyre siden av munnen/kinnet.

Passasjeren/damen hadde langt lyst hår..

MOB.nr. han ga meg: 98672536. BETALER 6000 kr. til den som finner han for meg::

en mørkebå bil (mørk bil ) Jeg var skikkelig svimmel etter smellen, helt ferdig.

Jeg skal knekke nakken på han om jeg ser han igjen..Bergen er en liten by..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tulling knuste audien min ... Jeg stoppet for en fotgjenger like etter rundkjøringen fra os.

Jeg stoppet for å slippe over en fotgjenger da kom det en bil i god fart rett inn i ræven på audien min, han knuste alt der bak.

Stresset for jeg ut av bilen og møtte han karen som kjørte i meg, han gir meg ett mob.nr. og sier at han har dårlig tid så vi tar skade mld. senere.ring meg..

ut på kvelden ringer jeg karen og han spør om jeg truer han, så slenger han på røret.. nummeret har ukjent eier (ikke registrert) polisen kan jo spore han.

Dette skjedde ca. kl. 15:15 Tirsdag 02.09.08

HAHAHAHAHAHA! Hvor dum går det egentlig an å være, jeg er i det hele tatt overraska over at han ga deg riktig nr...faen du er særlig smart som lar kisen stikke med kun ett tlf nr i hånda...Etter det er sagt så håper jeg at du finner ham å gir ham en omgang

- RX7 FC3S EUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outcold: har du ikke noe bedre og si enn og latterliggjøre trådstarter.. vær stille! Ola_dunk! Nå vet ikke jeg hvem dette er da han høres "Normal" ut. Bortsett fra ansiktet som du nevner;)

Men du får bare være obs rundt om kring osv;) men ikke gjør noe dumt seff:) (jeg tenker samme som deg egentlig) men bare få det ut av han at han faktisk har kjørt på deg. Og ha det på mobilen til politiet! (tror det er ulovlig og ta opptak av noen for bevis uten lov, men men):)

lykke til!

Ford Orion 1990- Førstebilen:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider