Gå til innhold

knixens 4runner! Norges mest ombygde...

Ranger emnet

knixen

Anbefalte innlegg

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja seff, min var enda høyere enn knixen sin, og hadde snø opp til panseret på det meste da vi dytta snø, det som var problemet hos meg var aksla fordi aksla er det laveste punktet på bilen og når snøen da pakker seg opp under diffen og begynner å løfte deg der, så mister du vekta på hjula og spinner,

men igjen. en arctic truck hilux hadde ikke klart halvparten av snøen fordi de lave dritt bila letter på kanalene og ramma:)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja seff, min var enda høyere enn knixen sin, og hadde snø opp til panseret på det meste da vi dytta snø, det som var problemet hos meg var aksla fordi aksla er det laveste punktet på bilen og når snøen da pakker seg opp under diffen og begynner å løfte deg der, så mister du vekta på hjula og spinner,

men igjen. en arctic truck hilux hadde ikke klart halvparten av snøen fordi de lave dritt bila letter på kanalene og ramma:)

He he, bilen min er AKKURAT like høy som din var... Samme fjærer vettu... bortsett fra evt bodylift men den hjelper da ikke på dette området... Blir jo ikke mer klaring under ramma av den grunn.

Nå blir nok min bygd om til portal-aksler i løpet av vinteren slik at klaringen under akslene øker. ;)

Bra å se at det er liv i deg ennå robert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser bare rart ut, "parkeringa" altså bila er jo kul den.

He he, greit å kunne ta en trang "luke"... hvis det er opptatt ellers...

Parkerte i grøften på en isfiske konkurranse i påsken, var kanskje litt for frempå. Det var skikkelig jævlig snø og det var mye frem og tilbake før jeg kom meg opp igjen... :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig bil du har der :)

rå flex må jeg si, sånt vi liker det ;)

sku fått på roof rack/m tusenmetringer, snorkel,G-cap og sånt synes jeg... For og Barske den opp litt utsenemessig..

Den har snorkel;)attachment.php?attachmentid=6354&d=1183218746 roof rack er ikke så aktuelt, men lys rekke på taket kan bli det etterhvert... g-cap er homo homo homo:ratatatat

Takk!!! Flexen er bra, fjærene bak er knapt kjørt med... kanskje 1 mil, så de blir nok bedre. Skal flytte øvre demperfester en av dagene.

Skal også demontere gir og transfer kasse, skal bytte clutch og montere dual-transfer (rock-crawler krype kasse) på bilen.

attachment.php?attachmentid=6355&d=1183218746

Lenke til kommentar
Del på andre sider