Outrage Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Møkk Sang, skitten dame og jappsebiler.. Dog var noen av dem litt pene. Føler liksom jeg både har sett å hørt dette MANGE ganger før:S Btw, er ikke dette bilen basshunter kjører? Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Lukter FnF og Need4speed lang vei. Men ALLE sangene hans er jo nesten like.. Kule biler. Det er alt. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 det er den mazdan jo.. nesten imponert over at han ikke skrev i annonsen at den ble brukt i musikkvideon! haha Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 det er den mazdan jo.. nesten imponert over at han ikke skrev i annonsen at den ble brukt i musikkvideon! haha Hahaha, derfor jeg var litt i tvil om det faktisk var den. Hadde nesten forventet "RX8 BASSHUNTER EDITION TILSALGS!!" :D Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 RX8'n er det Gauldal Gatebil sin leder som i sin tid bygget. Det ble laget flere reportasjer i 2007 i div bilmagasin om denne bilen. Vant en del priser i 2007 også. Fet bil og veldig god å kjøre. http://gauldalgatebil.proboards41.com/index.cgi?board=prosjekt&action=display&thread=166 Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 For å si det slik... Kom en tlf fra par personer i Oslokanten... Store ord og mye flott... Ville ha en RÅSA bil med...da de hadde blitt tipset/sett div bilder...Skulle bli ringt opp, men det ble jeg etter 1,5 uke og da regnet jeg med at de ikke var intressert...Men de ringte 2 dager føre søndagen de spilte inn... Spurte HVEM som skulle betale bensinutgifter og slikt? Nei, det fikk vel bileier stå for selv, da bilene vil bli godt eksponert og det får i seg selv være reklame nok...:var svaret jeg fikk... Etter å ha sett videon, så er jeg jo sjeleglad for at jeg hadde annet å gjøre den søndagen og hadde takket nei... Å detta partyet etter på, ja det var vel like fake som det frøken lie er...:D Så.. ikke gå på slike store ord fra oppblåste guttunger med poppsveis og moteklær og store ord om damer og fjonge greier... Får man ikke BETALT, så takk nei...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Får man ikke BETALT, så takk nei...:thumb Absolutt enig der ja, no money-no honey! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 De lager jo skiten for å tjene penger, så da får de jo betale for godisen også...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Hvilken bil var det snakk om? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøp en slik skinnjakke som han har på seg ? den var jævli rå ! Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 nærmeste latex-butikk eller kondomeriet.no? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 er den grønne skylinja bilen til drifte-ringnes? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Her sitter jeg med min plastpc og ser på plastfolk i plastbiler akkompagnert av plastmusikk... Vet ikke helt om jeg er så fornøyd med tingenes tilstand pr nå. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Her sitter jeg med min plastpc og ser på plastfolk i plastbiler akkompagnert av plastmusikk... Vet ikke helt om jeg er så fornøyd med tingenes tilstand pr nå. Word! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hvilken bil var det snakk om? Var vel snakk om denna RÅSA Camaron... :deng Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg