Wold-Hansen Racing Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hei alle sammen. Jeg er på leting etter noe verkstedutstyr. I hovedsak trenger jeg 2 stk to-søyler løftebukker for min. 3T, 1 verkstedpresse på min 20T, AC/DC tigsveiseapparat, verkstedbenk, skruestikker, dreiebenk, fresebord, og en bremsetester(gjerne med støtdempertester integrert) Jeg er også hele tiden på leting etter annet verkstedutstyr. Har du noe du ikke bruker eller trenger eller vet du om noe som står og ikke blir brukt så gi meg en lyd da vel =) Torbjørn Wold-Hansen towoha@gmail.com 94276494 Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hmmm, ingen som vet om noe altså? Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 mye fint på finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 mye fint på finn.no Ja det er jeg jo også klar over. Men jeg vet det står mye utstyr rundt i landet vårt som ikke når finn.no og som bare står der liksom... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Anyone??? Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hmmmmm Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg