Gå til innhold

B21ET - Hva tåler den?

Ranger emnet

vilhelm

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jens

Sånn søndags-snacks liker vi, Vilhelm ;)

HEHE, ser du forsjell eller? Var egentlig en liten test for de 2 gutta som kunne se forsjell ;) Lette bilder som jeg posta, så skal ikke være noe prob ;)

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bilde nr 2 er Mary-Kate til venstre! Synes egentlig begge er like pene så bryr meg egentlig ikke om hvem som er hvem....!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkey,jeg tok feil...,no biggie,men synes de noen flotte tvillinger uannsett.....!! Trenger litt hjelp her...,jeg har en 1981 Volvo 242 med B20a å 4 trinns kasse....,skal bytte motor til B230a neste uke,men jeg lurer på om kassa passer på den nye motoren å hva kassa heter...(m46,m90,osv)?

Volvo er som lego,man tar de beste delene å bygger en godbil!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Trenger litt hjelp her...,jeg har en 1981 Volvo 242 med B20a å 4 trinns kasse....,skal bytte motor til B230a neste uke,men jeg lurer på om kassa passer på den nye motoren å hva kassa heter...(m46,m90,osv)?

Jeg har B230k med m45-kasse ihvertfall...

Når jeg ser på Ashley og Mary-Kate får jeg bilder av Jenna Jameson i hodet. Uff, må slutte å tenke skitne tanker....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Når jeg ser på Ashley og Mary-Kate får jeg bilder av Jenna Jameson i hodet. Uff, må slutte å tenke skitne tanker....:D

Fy faen, det er det verste jeg har hørt, hehe, er vel akuratt det motsatte av det... hvordan i helvette kom du på den tanken, hehe, morsomste jeg har hørt idag.. hehe

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peneste jentene jeg vet om!!!! og det mener jeg, har 6 plakater av de på veggen, + bilder og kalender (2003 - snart 2004). Samlet bilder nå i 5 år :) hehe... MK på første plass, så Ashley på andre ;)

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back to topic: Jeg brukte Porsche 928 dyser og bensinfordeler, samt justerbar varmkjøringsregulator... Er vanskelig å få tak i de delene, men det er omtrent det samme som sitter på Gr.A motoren, og den funker jo greit:D Vil tippe det var 250Hk i bilen min, men effekten har gått opp og ned etter hvilken motor jeg har hatt i. Har nå blåst motor nr 13 tror jeg det er:D Er så glad i ladetrykk vettu;) er enig i at de gamle motorene er bedre og tåler mer juling enn de nye!

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider