eirikoo Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 En resirk dump slipper ikke luften ut først, og så tilbake. Den slipper luften rett tilbake til innsuget i et rør. Lyden varierer med ladetrykk, motor, luftfilter og type ventil. Er det lyden som er viktigst for deg, eller funksjon? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by eirikoo En resirk dump slipper ikke luften ut først, og så tilbake. Den slipper luften rett tilbake til innsuget i et rør. Lyden varierer med ladetrykk, motor, luftfilter og type ventil. Er det lyden som er viktigst for deg, eller funksjon? Er sånn spesiell dump da ;) Turbosmart heter den, og den slipper ut så tilbake på en eller anen måte, blir hvertfall fortalt av en at det ble like bra lyd som en vanlig dump... Vel lyd er jo 1/2 opplevelsen ;) Effekt er viktig det og, men MÅ ha fin dump lyd :D Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by vilhelm Åja, men jeg har luftsensormåler på min da. Du har luftmengdemåler.. Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Henrik H Du har luftmengdemåler.. Jada... hehe, men funker den ikke med noen typer vanlig dumper da eller? Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by vilhelm Jada... hehe, men funker den ikke med noen typer vanlig dumper da eller? jo det fungerer, kjørte med dump på min helt fint i over et halvt år. Men det er ikke det optimale, motoren går altfor fett i det du dumper... Har vel prøvd å forklare dette på be-4-you forumet og ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 er vel noe med at luftmengde måleren oppfatter all "dumplufta" som at bilen får for mye luft i forhold til bensin, og sender da signal om å pøse på med bensin.. Da får den feit blanding helt til luftmengdemåleren har oppdatert seg med de nye verdiene... stemmer? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Jeg får da bare prøve ;) Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 offtopic: du er 17 år og går etter damer på 14? hadde en 17 åring så mye som nærma seg søstra mi på 14 hadde det nok blitt juling å få ja! syke syke menneske! ps. sorry for offtopic-pratet men måtte bare få sagt dette Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Schlasken offtopic: du er 17 år og går etter damer på 14? hadde en 17 åring så mye som nærma seg søstra mi på 14 hadde det nok blitt juling å få ja! syke syke menneske! ps. sorry for offtopic-pratet men måtte bare få sagt dette LES HELE TRÅDEN.. dem er 17 nå... Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Vantage LES HELE TRÅDEN.. dem er 17 nå... JEG HAR LEST HELE TRÅDEN!! (og du behøver ikke rope) hadde du lest hele tråden hadde du sett dette: Originally posted by vilhelm går ikke for jenter under 14 1/2 :) Så det er 2 1/2 år forsjell, ekke så mye det da, og det er minimum.. ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Schlasken offtopic: du er 17 år og går etter damer på 14? hadde en 17 åring så mye som nærma seg søstra mi på 14 hadde det nok blitt juling å få ja! syke syke menneske! ps. sorry for offtopic-pratet men måtte bare få sagt dette Hehe. søstra di ser sikkert ikke ut uansett, hehe... hun som kommer til meg uansett... hehe... neida bare kødder litt, håper du tåler en spøk, men nei jeg går ikke for 14 åringer, 15 er grensen, og 2 år er faen ikke mye ass. Mary-Kate på de bildene er 14-15 år gammal omtrent. De er søte der, men hadde ikke prøvd meg om jeg var 17 og de 14 :P Men de er 17 så det er ikke noe problem ;) hehe.... foresten, hvordan vet du at du kan jule meg opp :D hehe... Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Schlasken hehe.. var ikke meninga å rope.. min skyld, jeg misforstod.. beklager :) *trøtt* Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by vilhelm Hehe. søstra di ser sikkert ikke ut uansett, hehe... hun som kommer til meg uansett... hehe... neida bare kødder litt, håper du tåler en spøk, men nei jeg går ikke for 14 åringer, 15 er grensen, og 2 år er faen ikke mye ass. Mary-Kate på de bildene er 14-15 år gammal omtrent. De er søte der, men hadde ikke prøvd meg om jeg var 17 og de 14 :P Men de er 17 så det er ikke noe problem ;) hehe.... foresten, hvordan vet du at du kan jule meg opp :D hehe... haha, du er latterlig ass :D :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 er Schlasken som tar av her, er snakk om 2 år 17 - 15 = 2 :P og det er faen ikke mye, og nei hadde ikke gått bort til søstern din på 14..... Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by vilhelm er Schlasken som tar av her, er snakk om 2 år 17 - 15 = 2 :P og det er faen ikke mye, og nei hadde ikke gått bort til søstern din på 14..... Er ganske så enig med deg der Vilhelm, men forresten Schlasken: kan jeg få nr. til søstra di? Jeg er 20 :D :D :D :D (tuller såklart) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg