Geordie Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Heisann. Jeg skal kjøpe min første bil, og vurderer å kjøpe en Alfa Romeo 1,8 TS 1999-mod. Utseendemessig er det ingenting å si på denne typen biler, jeg simpelthen elsker utseende. Men jeg har ingen erfaring whatsoever med slike biler så jeg lurer litt på hvordan de er rent kjøremessig? Er jo bare 144 hk i de, men er det futt i de likevel? Hvordan ligger de på veien? Anbefaller dere dette som en førstebil? Mvh. Geordie Her er bilen jeg vurderer http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1929517;username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindcl Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 alt du trenger og vite om alfa finner du på cuoresportivo.no 156 er en kjempebil, men har sine svakheter som alle andre biler har. reg reim, foringer, bærearmer bl.a. kjøp så dyrt du kan, og få tak i et veldokumentert eksemplar. blir det alfa så blir det neppe noe annet senere, gliset kommer allerede i første sving:) lykke til Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg