_Harald Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hei! Lurte på om det er veldig store forskjellar mellom desse to filtera, når det gjeld både effekt, lyd og holdbarhet? Siter VW Passat 1,8T '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 du får en mye finere lyd med åpent luftfilter så det ville jeg gått for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 effekten vil vel øke minimalt samme hvilket filter du har. men som pettersenroar sier; lyden er finere på åpent filter;) Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Harald Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 OK:) Men er det noken filter som er bedre med tanke på å ikkje ødelegge luftmassemålaren? evt link Siter VW Passat 1,8T '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Apexi er best Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Jeg bruker å holde en knapp på originalfilteret jeg gutter... Ved bruk av åpent filter bør du passe på at du fortsatt har et sted å putte veivhusventilasjonen. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hei!Lurte på om det er veldig store forskjellar mellom desse to filtera, når det gjeld både effekt, lyd og holdbarhet? Vet ikke hva slags motor du har, men på min 1,8t så funker Optiflow filterløsningen fra BSR veldig bra. Da får du med skillevegg mellom turbo og luftfilter for varmebeskyttelse. Filteret har jeg byttet til et skumgummi filter som slipper å settes inn med olje, da det er olja i filteret som kan ta knekken på Lmm. Gå til autopower.no, der får du Optiflow fra BSR ps.: så nå at du har 1,8t maskin! I`m slow in motion! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg