Gå til innhold

gocart med vw golf motor *update 05.07.09*

Ranger emnet


himamekkn

Anbefalte innlegg

kjøpte meg ein golf diesel bil. av den motoren tenkte eg å lage gocart av.

 

DSCF1427-1.jpg

her er motor og foraksling komt på

 

DSCF1428.jpg

"kufangar" er lagt

 

DSCF1429.jpg

motoren

 

DSCF1430.jpg

motoren bakante

 

 

DSCF1431.jpg

turboen :P ikkje nåke å skryta av men...

 

DSCF1432.jpg

hjulopphenegt

 

 

update 4/9-08

 

i dag har eg lagt styring og sveist på sete...

 

DSCF1438.jpg

tannstanga

 

DSCF1439.jpg

ved hjulet

 

DSCF1442.jpg

setet er montert og dieseltank er på vei til å komme på :P

 

update 6/9-08

 

DSCF1472.jpg

hydraulisk cluth er lagt

 

update 15/09-08

 

DSCF1474.jpg

ratt og pedalar er lagt

 

DSCF1473.jpg

pedalane

 

DSCF1476.jpg

power filter fordi den originale luftfilterboksen er øydelagd og fordi det skal sjå tøft ut :P

 

update 27/9-08

 

DSCF1506.jpg

gir, batteri og kontrollpanel

 

DSCF1507.jpg

 

DSCF1509.jpg

gasspedal

 

DSCF1505.jpg

nå er den ferdig

 

 

 

meir bilder kommer...

 

berre legg inn komentarar ;)

Endret av himamekkn
update

gocart med vw golf motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den som har skrutrekkerspor og 13mm kontramutter. Sitter under gasswirebraketten, retning bakover. Er en plombe på den. Skru til det ryker fælt! Må kompansere med å skru ned tomgangen litt ved å slakke litt på stopperen til gassbraketten..

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der kommer ikke til å holde! hadde jeg vært deg hadde jeg nokk starta med et LITT bedre ramme design og skikkelig styring. Sveisinga di bør du være nøye med væffal når det gjelder motorfestene..

 

for driter du deg ut litt og denger inn i en jordvoll eller hva det måtte være så kommer den motoren etter deg, er du heldig stryker du med uten å føle smertene

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der kommer ikke til å holde! hadde jeg vært deg hadde jeg nokk starta med et LITT bedre ramme design og skikkelig styring. Sveisinga di bør du være nøye med væffal når det gjelder motorfestene..

 

for driter du deg ut litt og denger inn i en jordvoll eller hva det måtte være så kommer den motoren etter deg, er du heldig stryker du med uten å føle smertene

skal godt gjerast å dra motoren av ramma, for då skal du dra me deg hjuloppheng og alt, men der eg kjøre er det ikkje så lange strekning att det er ikkje så farlig.

gocart med vw golf motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår