Gå til innhold

Jetta GT

Ranger emnet


VidarB79

Anbefalte innlegg

Jeg har en VW Jetta2 1984 CL som tidligere er ombygd til en GT 1,8i 16V(med kvasskam og effektanelgg) fra en 1990 mod.

 

Hvor finner jeg motornummret for delebestilling?

 

Plages med at den ikke går på tomgang på kald motor og stopper hvis jeg slipper gassen rask når jeg har litt turtall på motoren.

Kan det være feil med gassregulatoren?

 

 

Noen som vet hvor man kan få kjøpt vindavviser til Jetta2?

 

100_2310.jpg

 

100_2312.jpg

 

100_2309.jpg

 

100_2313.jpg

 

100_2316.jpg

 

100_2317.jpg

 

100_2318.jpg

 

100_2322.jpg

 

Noen komentarer?

Forslag til forbedringer?

 

Noen som har erfaring med turbo konvertering??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt denne i Bodø?

 

Motorkoden på denne skal være KR.

Tilbehør og "styling" finner du blant annet hos:

 

http://www.tmtuning.com

http://www.Autospar.no

 

osv..

 

Men, eneste du trenger å gjøre utvendig er å reparere den slarkete støtfangeren og sette på dekselet over drakroken bak.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har kjøpt den i bodø. Plages med å finne ut hvilken type bremse klosser og skiver jeg har fremme.

 

Trenger gassregulatoren(eller hva det heter).

Denne:

100_2319.jpg

 

100_2320.jpg

 

Den er litt tung startet(må pumpe på gassen) og så lukter det mye bensin når den starter.

Plages med at den går dårlig på tomgang(min 1500o/min), når den er kald går den ikke på tomgang i det hele tatt.

Og når jeg slipper gassen med litt turtal, så "dør" motoren.

 

Har også problemer med innslaget på startmotoren.

 

og så tror jeg at reimhjulet på dynamoen er mye slitt(hyler ved start)

100_2321.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
tenkte, kansje du/folk viste om flere som man kan se prisforskjell

 

Å finne et fungerende Digifiz(z) instrument er ikke så veldig lett, så forvent at det koster litt.

Og hvis ikke hukommelsen svikter meg så trenger du også et annet ledningsnett til instrumentet enn det som styrer det analoge du sikkert har idag.

 

Sjekk Ebay.de , Ebay.com og andre auksjonssider.

Lag deg en Ønskes kjøpt tråd på Vwvortex.com , ClubGTI.com osv.

Skulle du være så "heldig" å kunne kjøpe et nytt orginalt hos Møller tør jeg ikke tenke på hva pris ville blitt:spider

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår