VidarB79 Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Jeg har en VW Jetta2 1984 CL som tidligere er ombygd til en GT 1,8i 16V(med kvasskam og effektanelgg) fra en 1990 mod. Hvor finner jeg motornummret for delebestilling? Plages med at den ikke går på tomgang på kald motor og stopper hvis jeg slipper gassen rask når jeg har litt turtall på motoren. Kan det være feil med gassregulatoren? Noen som vet hvor man kan få kjøpt vindavviser til Jetta2? Noen komentarer? Forslag til forbedringer? Noen som har erfaring med turbo konvertering?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VidarB79 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Noen som har deler til 1,8 l 16V?? Noen som har liggende GT styligsdeler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Kjøpt denne i Bodø? Motorkoden på denne skal være KR. Tilbehør og "styling" finner du blant annet hos: http://www.tmtuning.com http://www.Autospar.no osv.. Men, eneste du trenger å gjøre utvendig er å reparere den slarkete støtfangeren og sette på dekselet over drakroken bak. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Noen som har deler til 1,8 l 16V?? Noen som har liggende GT styligsdeler?? hva trenger du til 1.8 16v da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VidarB79 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Ja, har kjøpt den i bodø. Plages med å finne ut hvilken type bremse klosser og skiver jeg har fremme. Trenger gassregulatoren(eller hva det heter). Denne: Den er litt tung startet(må pumpe på gassen) og så lukter det mye bensin når den starter. Plages med at den går dårlig på tomgang(min 1500o/min), når den er kald går den ikke på tomgang i det hele tatt. Og når jeg slipper gassen med litt turtal, så "dør" motoren. Har også problemer med innslaget på startmotoren. og så tror jeg at reimhjulet på dynamoen er mye slitt(hyler ved start) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VidarB79 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Fant litt historikk om bilen i fra 1996. Var i Bilsport etter at den vant BUG RUN i 96. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 har en starter til gti 16v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VidarB79 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Hva skal du ha for den startmotoren? Er den i orden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 noen som vet hvor man kan få i tak i et sånt speedometer, som står i dennne? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ebay.com Søk etter Digifizz. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 jeg fant ingen ting fant en når jeg søkte på digifiz Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 jeg fant ingen tingfant en når jeg søkte på digifiz Og så? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 tenkte, kansje du/folk viste om flere som man kan se prisforskjell Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 tenkte, kansje du/folk viste om flere som man kan se prisforskjell Å finne et fungerende Digifiz(z) instrument er ikke så veldig lett, så forvent at det koster litt. Og hvis ikke hukommelsen svikter meg så trenger du også et annet ledningsnett til instrumentet enn det som styrer det analoge du sikkert har idag. Sjekk Ebay.de , Ebay.com og andre auksjonssider. Lag deg en Ønskes kjøpt tråd på Vwvortex.com , ClubGTI.com osv. Skulle du være så "heldig" å kunne kjøpe et nytt orginalt hos Møller tør jeg ikke tenke på hva pris ville blitt:spider Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 ok, takk Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg