olemarius Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 dette gidder du seriøst ikke betale noen for å gjøre, jobben er rimelig enkel egentlig. viss du har boka som haynes ga ut om å style golf, står det nøyaktig hva som skal gjøres der, om du er inntresert kan jeg skrive det ned for deg.. da fjerner du hullet på forskjermen og lager en " bee sting aerial" på taket. fungerer helt perfekt og ser tøfft ut :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by olemarius dette gidder du seriøst ikke betale noen for å gjøre, jobben er rimelig enkel egentlig. viss du har boka som haynes ga ut om å style golf, står det nøyaktig hva som skal gjøres der, om du er inntresert kan jeg skrive det ned for deg.. da fjerner du hullet på forskjermen og lager en " bee sting aerial" på taket. fungerer helt perfekt og ser tøfft ut :D Er det denne du mener? Så ut som det bare var for Golf II, men der tar jeg visst feil eller? Har du den boka? Bra? Som sagt, så kan jeg ingenting om bil..:( (Se signatur!) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 ja, den boka, ja jeg kjøpte den, er ganske digg, er liksom litt tips for dem som kan litt lite, som meg, så jeg fant en del tips inni den, er en del om lakking, litt forskjellig, det med antenne dekk,felg,anlegg,motor. boka er generellt for golf 2 , men mange av tingene er jo "universale" liksom, så kan gjøres på andre biler.. :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by olemarius ja, den boka, ja jeg kjøpte den, er ganske digg, er liksom litt tips for dem som kan litt lite, som meg, så jeg fant en del tips inni den, er en del om lakking, litt forskjellig, det med antenne dekk,felg,anlegg,motor. boka er generellt for golf 2 , men mange av tingene er jo "universale" liksom, så kan gjøres på andre biler.. :) Hmm.. Hadde tenkt å kjøpe de to andre Haynes bøkene "Modifying" og "ICE" også..:) Hvor kjøpte du dem? Pris? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 boka kjøpte jeg i australia, ettersom jeg bor her nå.. betalte litt over 250 kr tror jeg.. ganske dyr egentlig, men fint lese stoff på senga :D har du fiksa antenna ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by olemarius boka kjøpte jeg i australia, ettersom jeg bor her nå.. betalte litt over 250 kr tror jeg.. ganske dyr egentlig, men fint lese stoff på senga :D har du fiksa antenna ? Såpass ja.. Har ikke det enda nei, men for prøve å gjøre det snart tenker jeg..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 litt dyr ja men verdt det synes jeg, nyttig små tips, hvordan skifte bremser for eksempel, sveise bakluke og andre nyttige ting. men ville sagt at haynes boka om den bestemte bilen din er ET MUST, ellers vet du liksom ikke hvor du skal skru etc :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by olemarius litt dyr ja men verdt det synes jeg, nyttig små tips, hvordan skifte bremser for eksempel, sveise bakluke og andre nyttige ting. men ville sagt at haynes boka om den bestemte bilen din er ET MUST, ellers vet du liksom ikke hvor du skal skru etc :) La meg få det riktig her, Haynes boka gjelder OGSÅ for Golf III? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 hmmm. ok du har styling boken som jeg snakket om, den er generelt for golf 2, men enkelte ting i boka er universale. haynes bøker, er han fyren som skriver tekniske ting om hver bil! så vist du vil vite masse om golf3 så forslår jeg du kjøper haynes golf 3, der får du vite alt hvordan du holder motoren, skifter olje skrur av dør panel og alt sånn. Den finnes på biltema og tekniske bøker sikkert. :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg