lofsbergRacing Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 vi snakker vel 0.6 til 1.0 på mila... har igrunn aldri målt Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 vi snakker vel 0.6 til 1.0 på mila... har igrunn aldri målt er det din røykbil?:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 hva mener du? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Han lurer på om det er du som eier 740 d24tic'en hvis jeg ikke forsto ham helt feil.. Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 eier en 760 d24t.. men tviler det er no film av den på youtube:P Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qaz_wsx Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 har en D24 TIC motor. Bytta element i diesel pumpa, så pumpa er nå beregnet til en 5,9 liter:p Turboen ligger rundt 3-4 bar, og med 4" rør. Ganske heftigt med røyk da:P Er det noen som vet hva mer som kan gjøres for og få mer krefter? Åpen for alle muligheter, men det bør være billig og jeg har ganske stram vekt begrensning. Takk på forhånd;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 mer luft, hjelper masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qaz_wsx Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 enklest og sveise ny manifoil da? er det noe mer som vil gi mer krefter? noen som har sånn cirka peiling på hk og moment slik den er nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 enklest og sveise ny manifoil da? er det noe mer som vil gi mer krefter? noen som har sånn cirka peiling på hk og moment slik den er nå? Når du allerede har gjort det du har nevnt over, så regner jeg med du har kasta på en større turbo og alu-cooler. Grenrøret er flaskahalsen da. Saken er å bygge grenrør med minst mulig restriksjon ogse kaste på en stor nok turbo, som lader max ca rett før 3000rpm. Også videre justere dieselmengden i forhold til turbotrykket. Rulle er jo det beste. Bør få greit over 200 diselhester med det oppsettet. Girkassa/clutch pleier somregel å gå til hælvette først... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qaz_wsx Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 dere må ikke tenke på at denne skal gå på vei:P litt vanskelig og forklare, men skal på stevne i slutten av mai, og jeg skal legge ut link til film etter det;) turboen er litt større, er ikke helt sikker på hvor stor siden den er skjerma men etter det stevne skal alt lakkeres på ny. intercooleren er fra en 240, bak akslingen er og fra 240. girkassen er en m45. er ikke helt sikker på alt siden det ble kjøpt slik det står og vi skal ikke gjøre noe før etter stevne så det blir litt mekking til sommeren for og gjøre den klar til høsten igjen. men takk for svar;) om det kommer flere smarte idê'er så er det bare og fyre løs;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 dere må ikke tenke på at denne skal gå på vei:P litt vanskelig og forklare, men skal på stevne i slutten av mai, og jeg skal legge ut link til film etter det;) turboen er litt større, er ikke helt sikker på hvor stor siden den er skjerma men etter det stevne skal alt lakkeres på ny. intercooleren er fra en 240, bak akslingen er og fra 240. girkassen er en m45. er ikke helt sikker på alt siden det ble kjøpt slik det står og vi skal ikke gjøre noe før etter stevne så det blir litt mekking til sommeren for og gjøre den klar til høsten igjen. men takk for svar;) om det kommer flere smarte idê'er så er det bare og fyre løs;) Lag en tråd om bilen da vel, men no bilder og stæsj;) ->Film film film, jeg vil se svartskodda bak oljebrenner'n ;D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qaz_wsx Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 skal ut 16. mai og kjøre med den. Skal prøve og få til noe film da;) men det er ikke noe direkte bil, eller, alt drivverket og motor er fra bil, men ramma er selvbygd. Men skal ta noen bilder og filmer så lager jeg en tråd:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qaz_wsx Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 http://ltpc.se/wp-content/uploads/2008/06/sort_guld_08.jpg der er det bilde som jeg fant i farta, kommer mer senere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Jeg vil ha diesel!! Det er jo bare rått da! Draget og lyden av en skikkelig diesel med 3" er mye bedre en disse bensindragererne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qaz_wsx Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 der er det film... og viss du hører etter på slutten så ryker bakakslingen:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg