qaz_wsx Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 (endret) Lag en tråd om bilen da vel, men no bilder og stæsj;) ->Film film film, jeg vil se svartskodda bak oljebrenner'n ;D ligger på "diverse motorsport" "d24tic gardenpulling" Endret Juli 14, 2009 av qaz_wsx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svirre91 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 lurer på hva forbruket er?:S kan vel ikke være noe ''wow'' lavt? De går på ca 0,7 på blanda...:) Kjører du pent og langt så kan den bruke helt ned til 0,55l på mila...:) Ganske lite til å være D6...:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svirre91 Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 lurer på hva forbruket er?:S kan vel ikke være noe ''wow'' lavt? Forbruket er litt overraskende i forhold til alder og slagvolum...på blandet kjøring går det ca 0,7, mens kjører du pent på langkjøring kan du truge den helt ned til 0,55l på mila...:) Det er det jeg har finni ut av...:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qaz_wsx Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Forbruket er litt overraskende i forhold til alder og slagvolum...på blandet kjøring går det ca 0,7, mens kjører du pent på langkjøring kan du truge den helt ned til 0,55l på mila...:) Det er det jeg har finni ut av...:) På garden pulleren, rekna jeg ut ca. 1 - 1,5 liter på 100 meter på full gass. Blir fint tall det om du rekner i mil:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Steinar Karlsen Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 ingen som har en d24tic med større turbo å selg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg