waxman Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hei. Jeg er som kjent helt ny i MB-verden. På bilen min, en C180 fra 95/96, er det sånn fancy-smancy lås-greier. Blinker grønt i dørhåndtaket og i speilet i bilen når jeg låser opp, og tilsvarende rødt når jeg låser igjen. Problemet nå, er at det blinker både grønt og rødt, selv om dørene låser seg. Virker som om bagasjelokket lever litt i sin egen verden. Er dette noe kjent problem - og hva gjør man i så fall med det? Mitt neste spørsmål er noe enklere: Hva er normal driftsteperatur på disse bilene? Min ligger gjerne på rett over 80 grader, og noen ganger opp mot 90 ved køkjøring. Er dette normalt? EDIT: Jeg lurer også på om svakt brekk er en kjent feil/mangel. Min bil bremser bare såvidt med brekket maks inne. Enkel jobb å stramme? På forhånd takk for svar. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loewen Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Har opplevd det samme selv.. dette skyldtes i mitt tilfelle at batteriet i fjernkontrollen var dårlig. så det var bare å bytte det så var alt topp igjen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Takker for svar. Fikk tips om dette tidligere, og du har helt rett. Nye batterier var alt som skulle til. Merkelig opplegg. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg