Gå til innhold

Et litet tips!

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Har nå fått på de hvite(sølvbrillijant)baklyktene fra Hella...å jeg har irritert meg litt over at tåkelyser er så rødt....................fikk et godt tips her om dagen....som jeg skal prøve...

Sette crom/sølv striper over i samme størrelsen som stripene på resten av glasset...blir akkurat som de sorte stripene på de orginale colourconcept lampene.

Kjenner en som driver med reklame og vi skal teste dette...tror det vil hjelpe litt iallefall.

Noen andre som har gjort noe med dette?????

PS:tåkelyset virker ikke og Møller sier det er pga bryteren ikke blir brukt nok i den posisjonen.....noen som har vært borti dette......men det betyr ikke så mye pga bruker det aldri...gidder ikke kjøpe ny bryter liksom....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by PoloDude

Noen andre som har gjort noe med dette?????

Vurderte å gjøre no med dette på min ex Polo 2001.

Alternativet var å ta ut hele den røde plasten inni lampa, men da jeg innså at ytterglasset måtte av for å få til dette ga jeg opp.

Ville nok aldri fått limt på glasset skikkelig pent igjen...

Sjekka også om Hella lagde en variant for England, med tåkelyset på andre sida - men det gjorde de ikke :(

Da kunne jeg jo hatt engelsk venstrelampe, med ryggelys der åsså ;)

Men jeg hadde jo de mørke lampene - så det røde syntes ikke så ille som på dine :cool:

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at flere har tenkt på dette da!

Det blir nok ikke så bra å ta av glasset nei.......men jeg har litt kondens ved LED på begge sider...hadde du det?......

Tror jeg må innom der jeg kjøpte de å høre hva de vil gjøre.......

-2011 Skoda Superb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by PoloDude

PS:tåkelyset virker ikke og Møller sier det er pga bryteren ikke blir brukt nok i den posisjonen.....noen som har vært borti dette......men det betyr ikke så mye pga bruker det aldri...gidder ikke kjøpe ny bryter liksom....

må nok ha det i orden til eventuell eu-kontroll!

-VW p0wah-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Kid-A

Lampene er for 6N2 ja - der passer de 100% :cool:

Har sett en del tyske 6N som har fått dem til å passe 100% - men vet ikke hvprdan de fixer det...

er jo litt rart at de ikke passer helt da, iogmed at de selges som 6n lykter og er avbildet på en 6n på pakka... hmm, jaja de ser no greit ut fordet

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Kid-A

Lampene er for 6N2 ja - der passer de 100% :cool:

Har sett en del tyske 6N som har fått dem til å passe 100% - men vet ikke hvprdan de fixer det...

de bruker ett stk 1/2" borr og borrer opp den innerste festet....

dette kombinert med en skive på baksiden løser problemet ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!

Har vært innom der jeg kjøpte de......han ringte Hella,de hadde hatt problemet,men bare på Astra lyktene.....men det var ikke no prob......jeg skal få nye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEA!!!!!

Ang passform så syntes jeg de passer bra....egenlig bedre enn de orginale pga mindre glipe mellom luka og lykta......men jeg har Hella lykter,borra med 14,5mm bor,skive bakpå og jeg syntes da det sto Polo 95-99mod på esken......men den har jeg ikke mere(solgte de gamle oppi den) Men jeg ser at det er en liten"stekk" på sida ved blinklyset så det gjør INGENTING å få nye.............

Det finnes jo en annen utgave av disse også,men med blinklyset på sida.....det har ikke jeg.

-2011 Skoda Superb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider