[dEvil] Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 skal sette på skiver på speedometer og turteller.. men hvordan får jeg av nålene?? har knekt en da...prøve å berge den andre... håper på raske svar:) Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Har slev slitt i disse - og konklusjonen er at der ikke går av ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 knakk de el?? måtte limes da?? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Jeg skulle ikke bruke dette spedo - så tok tak å dro alt jeg greide - men de løsnet ikke - tok ikke i selve nålen - så den knakk ikke .... Om du hadde fått den av så har du jo problemet med å få den på igjen på rett plass også ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Bruk en gaffel. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Som speedwell sier, bruk gaffel. Se til at du ikke trekker opp skjevt, trekk rett opp. Jeg fikk mine nåler av hele.. Der er noen bilder fra når jeg fiksa mine instrumenter på "Tråden om golfen min " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 bruk gaffel... FUNKER! tok av noen engang.... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Hvilken importør kan man bruke?? Skal bestille hvite instrumenter.. :D Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhaps0dy Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Kan hjo forsåvidt lage din egne skiver. Er ikkje så vanskelig viss du har peiling på photoshop. Men viss du vil bestille så er Birba Racing eit alternativ http://www.birba.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 lag selv, enkelt og greit... eller du kan laste ned fra nettet.... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by TurboPolo lag selv, enkelt og greit... eller du kan laste ned fra nettet.... angående det å lage selv så er det ingen problem å få skivene til å bli bra! men å få hullene til km stand å klokka til å bli beine.. det e vanskeligt gi meg triks/tips ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 en tanke, er ikke siker om det er mulig men, viss du tar og lager skivene uten hull, så legger du dem oppå det gamle og markerer eller skjærer en tanke men ja... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Kjøpte et MHW sett og la på mitt instrument men trengte ikke å ta av nålene... Bare tok nåla igjennom hullet i midten på skiva og lirka den på... Lurer på om ikke det har vært en tråd om dette før her... Med bilder å alt... Så da er det jo bare å skrive ut på sånn tape-ark, klippe og klistre på.... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg