Celica lover Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Beklagelig nok enda et innlegg om russeannlegg. Men jeg trenger noen anbefalinger. Budsjettet ligger på 30.000kr Det er en buss :P å så klart er masse bass inne i bildet. Jeg vil veldig gjerne vite litt om hvor jeg burde plassere det også, så jeg kan få et godt lydbilde. :) mhv. celica lover ;) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Bass=Kicker Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbrev Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Bass=Kicker Amen Siter - Ford Sierra 2,0L 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Bass=Kicker Ja, masse fæl bass, men det er kanskje ikke så nøye i en russebuss..?? Hvorfor bruke så mye penger på noe dere bruker et par tre måneder... Jeg ville kjøpt 8stk dynabel DY9712, til en samlet pris på rett under 3000kr, og kjørt 4+4 stk på hver sin soundmagus x-1502... Så ville jeg fylt på med 4par 6,5" rund i bussen, på en kraftig 4kanals forsterker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimbrev Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Det er vel heller 20 dagers bruk ca. slik jeg ser det er det viktigere at det skal dunke mye istedenfor å ha fin basslyd i en russebuss! Hos kicker får du mye bass for pengene, jeg har selv kicker elementer=) Plasseringen av høytalere må nesten noen andre hjelpe deg med. Siter - Ford Sierra 2,0L 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Nå er det sånn at jeg bygger for noen da :P så det at de velger å bruker så mye er bare helt greit for meg :) men jeg tenkte å kanskje f.eks bare bruke kenwood... da tenkte jeg 4stk 12" + 4/6 stk 6x9" og 4/6 stk 6,5" er det bare helt på gjordet?! :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hvor du skal plassere dette kommer vel ganske mye ann på hvordan utformingen av bussen skal være. Ett oppsett med med noen 15" og litt 6.5" koax er en grei løsning i en buss, det finnes en haug med produkter å velge i mellom med det budsjettet der. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hvor du skal plassere dette kommer vel ganske mye ann på hvordan utformingen av bussen skal være. Ett oppsett med med noen 15" og litt 6.5" koax er en grei løsning i en buss, det finnes en haug med produkter å velge i mellom med det budsjettet der. Jeg har ikke sett bussen enda, så det med plassering er jeg ikke helt sikker på. men for øyeblikket er jeg mest intressert i anbefalinger :) så skal jeg nok se bussen snart og komme med litt andre spørsmål ;) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg