Gå til innhold

whooh, satt påi volvo 850t5r

Ranger emnet

Golfy

Anbefalte innlegg

T&ok en taxi hjem fra en fest nå.Det ver en 850 t5r som gikk no inni tissetassen....digge skinnsjeter også. Annnbefalle denne bilen till alle volvo folk her på formuet...Digg bil. hadde jeg bare hatt runt 350 tsuen og bruke på bil hadde jeg kjøpt den...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kvikk bil, den T5R'en! Synd at den veier 17-1800 kilo. At Audi har hatt mere enn en finger med i spillet under utviklinga av motoren er heller ikke noe minus! :)

...Og det enorme trimmingspotensialet i den motoren...!

*20.000 i stempler og staker

*20.000 i turbo, grenrør, 3"-eksos (hemkrökt, ja!) og filter

*20.000 i Haltech E6X (inkl. justering)

*10.000 i oppgradert bensintilførsel (Da skal vi ha rundet minst 500 WHP)

*20.000 i et sett med Øhlins-dempere med fjærer

*20.000 i et fjell med karbon-deler og bur

DA har man tøff og kvikk bil da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd at bilen har feilhjulstrekk, men den går jævlig godt orginalt. Er det TD04_15 som sitter på denne bilen tro?

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

Kjøpte seg omtrent splunka ny Polaris Vertical Edge 800 rmk 159 i helga også..Så nå må det slutte å regne og begynne å snø snart :D

Er ikke RMK 800 Vertical Escape du tenker på? Og at snøen må få opp farta er jeg helt enig i! Har selv en scooter jeg skal kjøre med! (sjekk den ut!: Scooterbilde1 Scooterbilde2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t5 r er konge.er bare en bil jeg har kjørt som gikk bedre en den jeg prøvde med chip(ca 300hk) og det var en bmw e30 med rs 500 turbo og masse snaks:D

bilen var på rudskogen sist.den er champagne farget også står det "killar med liten kuk kjører saab turbo" på koffert lokket:D

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Er ikke RMK 800 Vertical Escape du tenker på? Og at snøen må få opp farta er jeg helt enig i! Har selv en scooter jeg skal kjøre med! (sjekk den ut!: Scooterbilde1 Scooterbilde2)

Jo stemmer det, Vertical Escape er det! :) Blandet sammen med den forrige han hadde, Polaris X-Edge 600.

2003 modell Escape'n, heftig scooter :)

Du har scooter selv ja, skulle ønske jeg kunne hatt en selv, men..

Får da prøve andre sin :D

Skal bli artig

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...