LanesRazor Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hei... skal få meg gsi i helga... men lurer på en ting.. bilen stoppa fordi den hadde rapa over på registret... er ikke sjekka om ventilene er bøyd osv. men hvis de er det så lurer jeg på hvor man kan få tak i ny topp til den? dette er en 88' Takker for svar :) Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Kommer ann på turtallet, mulig ventiler har klart seg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LanesRazor Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Kommer ann på turtallet, mulig ventiler har klart seg. hehe... joda, ventilene klarte seg. men derimot var det et stor hull i motoren.. hullet var ovalt å tar endel av blokka og bunnpanna... så nå leter jeg etter en ny motor... men finner ikke gsi motor på huggern... så derfor lurte jeg på om hvilken bil jeg kan ta motor fra, altså en ny motor, helst 1.8 og der motorfestene passer? takker for svar :) Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Ingen motor større enn 1.6 som passer. Du kan bruke motor fra astra 1.6i 8v, c16se har 100hk samme som corsa motoren. Skal du ha større motor må du ha ny kasse spess drivaksler og nytt motorfeste. 1.6 motoren er small block, og alt større er big block. De med BB har større spines på drivaksler så de passer ikke med knuter på på corsan. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg