Gå til innhold

Sæther sin e34

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eirik driti ut!!?? Har faktisk hatt det, men fant ut at det ble får dyrt så jeg solgte den!!

Og det skjønte du ikke på forhånd?

Sæther, mye som gjenstår før EU?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det skjønte du ikke på forhånd?

Sæther, mye som gjenstår før EU?

Eirik

njaa, bytte en parklys pære, sette på 2 slangeklemmer på eksos og litt eksos pasta, (slite vekk litt rust fra skivene foran)

Så kan ikke jeg se noe mer, bilen funker bra den :) God og kjøre. Bremser er bra. ingen ulyder , og alt ser bra ut under bilen, Men får se hva de finner ut, som jeg ikke har sett.

veit ikke gitt

hmm, hvis alle bmw har 25% Brems er det vel lite vits og bytte diff, hvis diffen du har fungerer like dårlig som denne hehe, Omegan har orginalt 45% brems på diffen, synd ikke bmw var smart nok til og utvikle noe slikt gidt , :ratatatat

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått byttet olje og filter på den, Noen lamper, Og så synes jeg Toppdekslet var så ille at jeg nesten måtte gjøre noe, dro og bestilte ny pakning, (får denne i morgen)

Dere kan se selv, hvor ille dette var.

28f0de2e764d23e3adf9351dfea40a5d.jpg

3417c4d38dca8c68ca10d9f3cb1f1e43.jpg

467f4e637145e101069d8f371d8a87f9.jpg

Sto og slipte det får hånd, angrer litt skulle funnet fram neger kusa eller noe, men men slik ble det etter varme bestandig lakk, og litt pensling.

e7178b629acc47d8a5a28d7bab3b3a80.jpg

Ble selv veldig fornøyd, tror det kommer til og bli bra, Fikk lyst og sandblåse innsuget nå, så det står i stil. Noen som har lyst og sandblåse innsuget, eller har et litt penere en mitt? til salgs for en billig penge?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider