NeonMuffler Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Er det denne du tenker på?http://bimmers.no/viewtopic.php?t=79832&start=0 Isåfall, ble den solgt i deler før den gikk til de evige jaktmarker. ikke den, den går(gikk?) i området her Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Ikke min bimmer det der, men sikkert likt intriør. brunt og jævligt hehe, ja intressert i diffen din, passer den på min da? Og hvor mange prosent er det diffbremsen på? pris? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Min gikk i området her før ja,, stemmer detneon muffler:) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Da var jeg ute med bmw på veien en tur i dag, bremsa og råkjørte litt, funket greit, men gikk jo ikke så veldigt bra da. hmm omegan er jo sportsbil i forhold hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 diffen sperrer 25% som alle bmw differ gjør. folk skulle hente den for 1600,- sa de, men ingen har kommet enda. 1600 er hevrtfall billig, for diffen er veldig fin, gått ca 170k Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Eirik driti ut!!?? Har faktisk hatt det, men fant ut at det ble får dyrt så jeg solgte den!! Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 diffen sperrer 25% som alle bmw differ gjør. folk skulle hente den for 1600,- sa de, men ingen har kommet enda. 1600 er hevrtfall billig, for diffen er veldig fin, gått ca 170k OK, passer denne diffklumpen på min? med aksler? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Da byttet jeg luftfilter på bimmern i dag, Og bestilte Eu kontrol på den , mandag neste uke skal den få domme dagen sin hehe. I morgen skal jeg bytte olje på henne, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Eirik driti ut!!?? Har faktisk hatt det, men fant ut at det ble får dyrt så jeg solgte den!! Og det skjønte du ikke på forhånd? Sæther, mye som gjenstår før EU? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 OK, passer denne diffklumpen på min? med aksler? veit ikke gitt Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Og det skjønte du ikke på forhånd? Sæther, mye som gjenstår før EU? Eirik njaa, bytte en parklys pære, sette på 2 slangeklemmer på eksos og litt eksos pasta, (slite vekk litt rust fra skivene foran) Så kan ikke jeg se noe mer, bilen funker bra den :) God og kjøre. Bremser er bra. ingen ulyder , og alt ser bra ut under bilen, Men får se hva de finner ut, som jeg ikke har sett. veit ikke gitt hmm, hvis alle bmw har 25% Brems er det vel lite vits og bytte diff, hvis diffen du har fungerer like dårlig som denne hehe, Omegan har orginalt 45% brems på diffen, synd ikke bmw var smart nok til og utvikle noe slikt gidt , :ratatatat Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Sveise sperre ? :yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 hvis du tenker på å bare sladde så ville jeg bytta motoren først;) diffen er hvertfall i fin stand Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Får fint sladde med denne gamle jøtulen. fått tusslet litt med motor i dag, kommer bilder i morgen da, jeg setter den sammen igjen. Bare venter på litt pakninger. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 I dag har jeg fått byttet olje og filter på den, Noen lamper, Og så synes jeg Toppdekslet var så ille at jeg nesten måtte gjøre noe, dro og bestilte ny pakning, (får denne i morgen) Dere kan se selv, hvor ille dette var. Sto og slipte det får hånd, angrer litt skulle funnet fram neger kusa eller noe, men men slik ble det etter varme bestandig lakk, og litt pensling. Ble selv veldig fornøyd, tror det kommer til og bli bra, Fikk lyst og sandblåse innsuget nå, så det står i stil. Noen som har lyst og sandblåse innsuget, eller har et litt penere en mitt? til salgs for en billig penge? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg