Sprøøbilgutt Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 hmm, hvorfor lakkerte du toppdekslet rødt?? menmen.. blir sikkert bra detta sæther!! :) Men en ting, sluker ikke disse 520i motora bensin? Å du Eirik.. Jeg ville ha en vill og tøff bil, men muttern ville ikke betale avgifter osv. på grunn av at dette ble innmari dyrt. Jeg mener ikke og krangle eller noe, men jeg har FAKTISK hatt m3'n på bildet, kjøpte den hos pettersen autoimport, jeg solgte deretter denne bilen videre til min bror Lykke til med prosjektet! Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 m3 brukte vel bensin? Tror det blir bra med rødt jeg og svart skrift. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 m3'n brukte en del ja vis jeg kjørte pent brukte den ikke aller verst, var ikke ofte jeg kjørte bmwen hardt får og si det sånn, har hatt den på et par prøveturer bare, vurderer nå og kjøpe meg drifteprosjekt, importere ifra japanauto. Ja kan bli bra det! får bare håpe du ikke styler ned bilen får jævelig, da blir den bare fæl. ha den orginal utvendig, senk den en del, og smell på noen fine bbs felger 18" gjør seg ;) Lykke til med bilen, blir sikkert bra!!! :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Sån ble det hvertfall, Synes det ble fint jeg ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 ble fint det her:) bare å få sendt den til eu-godkjenning nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 takk :) ja domme dagen er i morgen. får vi se da :) gruer meg litt, men tror den skal gå igjennom nå. jeg kan ikke se mer feil hvertfall Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Noen som holdt på med bremser eller no i den duren idag ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Ja stemmer det! Hadde dritt bimmern til EU i dag, det resulterte i 8 - 2er feil! hmmmmm!!!! Så i dag har jeg kjøpt pakningsett og overhalt calipere foran, og ja trenger ny frontrute og bremserør og kansje skiver rundt baut pga rust!! er den verdt det? Håper det , får nå er helvetes skruing i dag, Overhale calipere på bmw e34 var ikke noe gøy! Og hvorfor skulle akkurat mekonomen være så jævlig nøye i dag på eu ! uff, litt rust på skivene som blir slitt vekk etter et par uker med kjøring, og en caliper som hang 1 gang i blant, og en frontrute som har en liten sprekk i midten som er utenfor synsvinkel a4 ark, ( dette klager jeg på) Og noen annet dill dall. vannlekansje fra motor ble utbedret i dag, da jeg hadde glemt og skru den ene slange klemmen ortlig fast så det dryppet litt fra denne, men eksos og motor , alt slik var bra da, fjærer og slikt. men bremsene og parkbrems som det gikk hard utover, Hvordan stiller man brekket på en slik bmw?? det tar bra, men det skulle vist klare og låse på tørr asfalt eller noe?? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 har jeg abs på min bmw? er en 88 model, import i 98- denne. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Kjedelig at den ikke gikk igjennom da. Vår gikk akkurat igjennom, da vi har en stor sprekk utover halve ruta :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 får ta prøve skilter pån i helga da:)??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 ja får se om rekker det, skal du ut med volvo da eller? jeg må hvertfall få luftet og greier, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 fått byttet bærearmer og kylling bein, overhalt caliperne foran. og strammet opp brekket , nå er det bare frontrute ingjen Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Går i riktig retning det her ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 jepp :) I dag har jeg og bror min, luftet bremser og fikk anmerkening på rust på bremserør. gikk over røra i dag, og eneste jeg fant litt rust på var bensin røret? hehe slipte vekk det og lakkerte og tektylerte, SÅ i morgen skal jeg skal jeg ta ut prøveskilter og kjøre med bilen i helga og slite vekk rust på skivene, bremsene fungerte bra etter vi byttet bremseveska og luftet de, Så nå begynner det og nærme seg eu OK :) Men bare en ting, fikk feil på frontruta, slitt frontrute, og hvor mye koster det og bytte den uten forsikring noen som veit? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg