Gå til innhold

Sæther sin e34

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

hmm, hvorfor lakkerte du toppdekslet rødt?? menmen.. blir sikkert bra detta sæther!! :) Men en ting, sluker ikke disse 520i motora bensin?

 

Å du Eirik.. Jeg ville ha en vill og tøff bil, men muttern ville ikke betale avgifter osv. på grunn av at dette ble innmari dyrt. Jeg mener ikke og krangle eller noe, men jeg har FAKTISK hatt m3'n på bildet, kjøpte den hos pettersen autoimport, jeg solgte deretter denne bilen videre til min bror

 

Lykke til med prosjektet!

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

m3'n brukte en del ja vis jeg kjørte pent brukte den ikke aller verst, var ikke ofte jeg kjørte bmwen hardt får og si det sånn, har hatt den på et par prøveturer bare, vurderer nå og kjøpe meg drifteprosjekt, importere ifra japanauto.

 

Ja kan bli bra det! får bare håpe du ikke styler ned bilen får jævelig, da blir den bare fæl. ha den orginal utvendig, senk den en del, og smell på noen fine bbs felger 18" gjør seg ;)

 

Lykke til med bilen, blir sikkert bra!!! :)

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer det!

 

 

Hadde dritt bimmern til EU i dag, det resulterte i 8 - 2er feil! hmmmmm!!!!

 

Så i dag har jeg kjøpt pakningsett og overhalt calipere foran, og ja trenger ny frontrute og bremserør og kansje skiver rundt baut pga rust!! er den verdt det?

 

Håper det , får nå er helvetes skruing i dag, Overhale calipere på bmw e34 var ikke noe gøy! Og hvorfor skulle akkurat mekonomen være så jævlig nøye i dag på eu ! uff, litt rust på skivene som blir slitt vekk etter et par uker med kjøring, og en caliper som hang 1 gang i blant, og en frontrute som har en liten sprekk i midten som er utenfor synsvinkel a4 ark, ( dette klager jeg på)

 

Og noen annet dill dall.

 

vannlekansje fra motor ble utbedret i dag, da jeg hadde glemt og skru den ene slange klemmen ortlig fast så det dryppet litt fra denne, men eksos og motor , alt slik var bra da, fjærer og slikt. men bremsene og parkbrems som det gikk hard utover,

 

 

Hvordan stiller man brekket på en slik bmw?? det tar bra, men det skulle vist klare og låse på tørr asfalt eller noe??

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :)

 

I dag har jeg og bror min, luftet bremser og fikk anmerkening på rust på bremserør. gikk over røra i dag, og eneste jeg fant litt rust på var bensin røret? hehe slipte vekk det og lakkerte og tektylerte,

 

SÅ i morgen skal jeg skal jeg ta ut prøveskilter og kjøre med bilen i helga og slite vekk rust på skivene, bremsene fungerte bra etter vi byttet bremseveska og luftet de,

 

Så nå begynner det og nærme seg eu OK :) Men bare en ting, fikk feil på frontruta, slitt frontrute, og hvor mye koster det og bytte den uten forsikring noen som veit?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår