Gå til innhold

Sæther sin e34

Ranger emnet

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er bare en 12v mb20b20 tror jeg den het :) men funker bra, må bare ha ny frontrute nå, så er den eu godkjent, 4500kr skulle hurting ruta ha for og skifte den uten forsikring, skulle egentlig bare være vinterbil. så hmm synes har brukt litt mye penger på den nå, nå har vel den kostet meg kansje 11k tilsammen, og ny frontrute, blir det 14500kr og så må jeg betale omreg så kommer fort opp til 15 k, noe jeg vel ikke får igjen om jeg skal selge den om 5 måneder. Noem som vil kjøpe den for selvkost, er en fin bil, til aldern, funker bra! bytta ruta og ha etterkontrol på den så er den en fin bruksbil. brukte den hele helga, utrolig god og kjøre!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bilder jeg tok av pærla

ingen som har en hel frontrute til e34 liggedne??

har en som sitter på ene bilen..

jekk opp bak og drei på hjula er det letteste egentlig. det er vel nesten umulig å se S'en på diffen når den står på bilen. er trangt vøtt ;)

Speil og lommelykt er kjekt utstyr!

så det skal stå en S på diffen om det er lamell?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ut den ruta hel da? Da kjøper jeg den på flekken!

Desverre dårlig erfaring med å dra ut ruter fra biler så dette er noe jeg ikke tør å prøve meg på! Men om du kommer og tar den ut. samt gir meg en passe stor pressening til å ha over der etterpå skal du få den for en fin pris!

det skal visst stå S på lokket eller på toppen av diffen ja, husker ikke helt hvor det var.

kan vell sjekke det en dag jeg er i form til å leke meg litt ute der.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider