66 coupe Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Vurderer å kjøpe Compomotive ml 1560 til min kadett c 1976. Dette er 15x6 tommers felger med innpress et24. Har tenkt å bruke 195/50/15 dekk på disse. Er det noen som har erfaring med 15 tommere på kadett? er det plass? Rullediameteren er den samme, men inpresset og bredden på felgene er forskjellig. Noen som har prøvd noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Vurderer å kjøpe Compomotive ml 1560 til min kadett c 1976.Dette er 15x6 tommers felger med innpress et24. Har tenkt å bruke 195/50/15 dekk på disse. Er det noen som har erfaring med 15 tommere på kadett? er det plass? Rullediameteren er den samme, men inpresset og bredden på felgene er forskjellig. Noen som har prøvd noe lignende? Det er plass.Ser bedre ut med 195-45-15. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
66 coupe Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Takk for det! Har tenkt å senke 40mm også, men det går vel fortsatt bra med plassen til hjula? Forresten turkadett, har du hatt den grå varevogna med turbo lenge? Mener jeg har sett den i Sørum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Takk for det!Har tenkt å senke 40mm også, men det går vel fortsatt bra med plassen til hjula? Forresten turkadett, har du hatt den grå varevogna med turbo lenge? Mener jeg har sett den i Sørum? Hatt gleden å eie denn bilen i 9 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg