Snake89 Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 som tittlen tilsier hva er forkjellen på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt4wrc Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Panseret er forskjellig. GT4 har scoop, carlos har gitter. Gt4 har 204 hk, carlos 208. Carlos Saintz ble produsert i 5000 eksemplarer, alle nummererte. Er litt usikker, men mener carlos er 4cm breiere enn gt4... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 I følge Wikipedia har Carlos Sainz en annen type intercooler, andre innstillinger ECU'en, et annet panser og lettere fanger( står ikke nevnt hvilke(n)). I tillegg har alle Carlos Sainz der det står produksjonsnummer f.eks 3476 av 5000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Ja, er tabbe å ta opp gammel tråd.. Men har hørt noe om sterkere/forskjellig drivverk. Stemmer dette? Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Det må da være mer forskjell. Her er Carlos: Og her er GT4 Syntes ikke de ligner på hverandre engang jeg.. :tannløs: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 The special rally edition of 5000 units was known as the GT-Four RC was launched in September 1991 in Japan. The export version is known as Carlos Sainz (CS) Limited Edition in Europe (in honour of their famous WRC driver), or Group A Rallye in Australia. Special features include [1]: *a water-to-air intercooler instead of the standard air-to-air unit, which was much better suited for racing use; *different hood used to evacuate air from the engine bay rather than direct it to the intercooler (along with a small inlet duct for alternator cooling); *different bumper that is much lighter and has more openings than the standard one. *shortened shift lever throw and clutch pedal travel *synchronizer upgrades on gears 2 and 3 *a special numbered plaque on the center console wiki <3 Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.