Viplash Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hei! Da er jeg blitt fersk Mercedes-Benz eier. I går (04/09-08) kjøpte jeg meg min første Benz. Valget falt til slutt på en C180 95 modell, importert til Norge i 96. Bilen har en del utstyr som luftstøtte i side og rygg på setet. Elektriske speil, vinduer og takluke. Det er lyst interiør på bilen, og litt tre her og der. Er en slik en Elegance versjon. På sommerdekkene er det 18" med 225/40/18 profil. Nye dekk i mai. Felgene ser også pene ut,men vet ikke hvor gamle de er. Bilen har en liten rust flekk på fører døren, men da kun litt bobling. På venstre forskjerm flasser den litt, men dette er jo noe man enkelt fikser. Ellers så har jeg ikke intervall på min mono visker. Jeg må starte og stoppe pusseren selv, og der jeg stopper den, der står den. samme om det er midt på ruta eller hva det er. Legger og ved litt bilder i fra salgsannonsen på bilen. Mer og bedre bilder kommer :) Siter " Kjør hardt, kjør stil, kjør i grøfta med ett smil! ---------------------------------------------------------- Mercedes-Benz, C180 - 1995 BMW E34, 525iA - 1991 (solgt) Galant, 2.0 GLSI Turbo (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 pen farge combo:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viplash Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Takk for det. Det er mye stygge farger på disse bilene syntes jeg dessverre, så leitet igjennom mange før jeg fant denne :) Er virkelig fornøyd må jeg si :) Siter " Kjør hardt, kjør stil, kjør i grøfta med ett smil! ---------------------------------------------------------- Mercedes-Benz, C180 - 1995 BMW E34, 525iA - 1991 (solgt) Galant, 2.0 GLSI Turbo (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg