GolfGl Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Heisann . Driver på med et lite prosjekt i min 95mod Golf 3 GL. 6.5" frontsett, 6x9 i hattehylla og x2 12" i baggen . Eneste problemet er at dette er første gang jeg faktisk må trekke opp kabler til anlegg selv :watchout Har tenkt å kjøre 6x9'ene på cdspilleren, som er en pioneer 9882ri, og frontsette & subw'ene på forsterkeren, en 5 kanals 2000jallawatts basheforsterker som jeg bare kjører til den dør. Back on topic; Det er ikke noen som har en tråd til en veiledning, eller noen som kunne skreve ned noen tips til kabeltrekkinga? Einaste jeg faktisk vet hvordan skal gjøres er strømkabeln x) Føler dette problemet kanskje er det letteste med hele prosjektet, so jeg føler meg ganske dum som spørr om noe så toskje, ja :p Men hadde våre flott med noen vink og tips her og der :) Mvh. Siter Vw Golf 3 - 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 TIP1 legg _IKKE_ + og signalkabelen sammen bak, altså ikke på samme side av bilen Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 løsne listene langs kanalene, legg kablene der eller under gulvteppet om nødvendig ;) masse plass i kanalene i golf 3. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg