kicke Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Blir vel dyrere å sende den en å kjøpe den på huggern tenker jeg, men skal nå ikke ha noe for den, har ikke bil lenger. Orgnr.: 280 140 512 Sammenligningsnr. e omtrent det samme til din bil så e det: 048 133 455 og fra min bil så er det: 034 133 455 B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Blir vel dyrere å sende den en å kjøpe den på huggern tenker jeg, men skal nå ikke ha noe for den, har ikke bil lenger.Orgnr.: 280 140 512 Sammenligningsnr. e omtrent det samme til din bil så e det: 048 133 455 og fra min bil så er det: 034 133 455 B. hatt noen travle dager her, men husker at det stod 048 133 på toppen av den hvertfall uten av jeg demonterte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Er vel helt sikkert samme sak tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Er vel helt sikkert samme sak tenker jeg. Det trodde jeg også helt til jeg stakk innom den lokale sraphandleren. Den som står på bilen min er nummer 048 133 459! og de hadde bare de som enda på 455, noen som har peil på om det er forskjell på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 fikk skiftet tomgangsregulator, men har fotrsatt problemer. Hitman ga meg tips om: "Eventuelt kan dette også være lekk kaldstartdyse, men da ville du merke det på bensinforbruket. Det kan også være dårlig motorvarmesensor" Er dette noe som er billig og enkelt å skifte, er det noen som kan gi med tips på dette eller referere til en plass der jeg kan få hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 for folk som skulle søke etter tips var feilen at rele 30 under ratt stammen var gåent, fant ut etter tips fra medlem her. Desverre etter å harr bilen på Audi 3 ganger for feilsøking uten at de fant ut en dritt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg