volvokvaløya Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Noen her som har blokket EGR ventilen og fjernet røret?,evnt merkbar forskjell og om man får feilkode?? Samme med det stikket på åndinga på slangen til luftfilter-turbo. hvis man tar kontaktstikket og bare legger slangen fra åndeboksen i friluft,får man feilkode da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Før jeg kjøpte bilen var egr-systemet koblet bort på min fk. Det gir feilkode 413 (egr temp. sensor). JEg har -207 tenningshjerne. Nå husker jeg ikke i farta hvem på forumet her det var, men han fant iallefall ut at dersom han byttet fra sin -219 (gullbokser begge to) til en annen (eldre?) tenningshjerne så fikk han ingen feilkoder. 4-1-3 feilkoden gir ingen utslag i praksis, bortsett fra at lampa lyser. Veivhusvent er også fikla med på min bil (til min store fortvilelse), men det gir ingen feilkode. Fra beholderen under innsuget går det en slange ut i friluft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Ok,takk for info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 jeg fikk ingen lamper eller feilkoder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Hvilken tenningshjerne har du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 nei det vet jeg ikke. har ikke sjekket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg