Gå til innhold

Baklykter Styling - Bora

Ranger emnet


Wulfgar

Anbefalte innlegg

http://www.twenga.co.uk/offer/5802/8162410516139136413.html

 

Hei,

 

Jeg har sett litt rundt på norske websider og er ikke helt fornøyd med utvalget. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse i Norge, uten å måtte reise en tur til England? Vil helst bruke en norsk nettside eller butikk, ikke Ebay.

 

Ha en god dag videre.

 

Mvh

Wulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen. Skal se på autospar. Kanskje det blir en tur til England allikevel. hehe

 

Boraen min er ikke noe å skryte av. Forhandleren brukte ordet "Exclusive" osv, det er ikke helt meg, men jeg likte chrom listene rundt bilen,, jeg slo til.

 

Kan skrive litt om bilen etterhvert. Må få den på reperasjon først. Var uheldig og krasjet i bilen foran, mandag. Var en trist dag. Men jeg kan si at Bora er en sterk og kompakt bil. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja, er vanskelig å velge synes jeg. Det er en del chrom på Exclusive modellen fra før (original),tenkte det ville sett bra ut med de jeg har link til. Er usikker, og gidder ikke ut med 2000kr ++ for noe som ikke kler bilen.

 

Polo Classic:

De ser bra ut de ja. Har god tid, bestemmer meg ikke enda.

 

Vil gjerne se bilder av Bora med baklykter som kler "clean" stil, eller som dere mener er best. :-)

 

Bare bilder av bakenden av bilen og hvor du kjøpte delene,

 

Mvh

Wulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BORA2000SR

Din Bora ser nå veldig bra ut. De baklyktene er et bra valg, men tror ikke de kler min, mørk blå og svart lykter? hmmmm. Har sett litt rundt på trådene til Bora eiere, klarer ikke å bestemme meg enda.

 

Har sett at bsbildeler.no har mange lykter til ca 1400kr ++, de som Polo Classic har linket til frister.

 

Blir kanskje "too much" med hel chrom baklykter med bare en rød strek i midten. Finner ingen bilder av Bora med slike baklykter på nettet, er nok en grunn til det.

 

Planen er å gå for en "clean" stil,

- Bytte baklykter

- Ny Grill,

- Panserforlenger eller øyvipper

 

Er skeptisk til senking. Da ville det være vanskelig å komme seg til hytta, :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å skaffe deg blå sotespray å spray lyktene lett blå? kunne kanskje ha gjort seg?

 

ang senk så funker det fint med 30-35mm senk da..hadde dette på bilen først mn tok de av da bilen ikke så senka ut og ville ha den lavere:P hehe... om du er intrisert så har jeg senkefærene mine liggende å støve. de er av merket maxtrack og senker 35mm. har papirer på de.. lurer på om jeg har kvitteringen en plass også.. de ble brukt ca 3-4mnd før jeg bytta til justerbart...betalte 2000kr for de ny. kan få få de billige.. send en PM om du er intrisert..

 

ny grill og øyelokk kommer til å gjøre mye..som du kanskje har sett på tråden min så laga jeg øyelokka selv. da jeg syns at de som du får kjøpt er for småe og vises for lite. syns det ble tøft med litt større og "sintere" øyelokk :)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Very very nice!! :thumb

 

Nå har jeg et mål å jobbe mot. :-) Men Merc felger kommer jeg aldri til å sette på! Er like feil som å ha VW med Audi merket på grillen! Hver sin smak.

 

Blå spray, hmmmm, kanskje, ser det ikke for meg, Men heller de baklyktene Polo Classic viser. Fine. Vinteren kommer til å gå fort nå, har plutselig noe å gjøre.

 

Wulf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår