Audi quattro Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Breie er felgene bak ? Så rimelig bredt ut :) De er 9" samme som foran :P Ser vel bredt ut på bilde. :) Men nå ruller bilen på 7,5x17" hehe Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Støken bil! Ble drit fet når du fikk på de felgene og senket den! Har ikke kommet like langt med min, men blir vel noe etterhvert :) Vet du egentlig hvor mye det er lov å sote rutene? Siter Audi A6 1,8t 98 mod *Solgt* - Volvo S60 2.0T 01 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Støken bil!Ble drit fet når du fikk på de felgene og senket den! Har ikke kommet like langt med min, men blir vel noe etterhvert :) Vet du egentlig hvor mye det er lov å sote rutene? Takker. Hjalp på myyye med litt senk og felger ja. Bakrutene kan man vel sote så mye man vil? Siderutene foran skal vel ikke sotes i det heletatt. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Nå har bilen fått på vinterhjula igjen. Her er høyden under på vinteren. Lav nok igrunn :P Også ett fra i høst. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 nydelig bil! ;) hvordan kan du kjøre med så lav bil på vinteren?! syntes min a6 med original senking (20mm) er mer enn lav/stiv nok kjøremessig, men ser ikke like fet ut da :( prioriteres lakkering helt ned? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 nydelig bil! ;)hvordan kan du kjøre med så lav bil på vinteren?! syntes min a6 med original senking (20mm) er mer enn lav/stiv nok kjøremessig, men ser ikke like fet ut da :( prioriteres lakkering helt ned? :D Takker :) Har ikke vært mye snø enda, men tror den blir jævlig å kjøre når det blir sporette å slikt. Å rygge i nysnø bør man egentlig holde seg unna, all snø'n kommer oppi motorrommet :ahahahhaha: Men det går seg til :) Den skal nok lakkeres helt ned ja. Har vært inne på tanken å lakkere hele bilen i enn annen farge også ;) Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg