sirop Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 passer chrome lister fra 3bg til 3b? Har en 97 Passat 3b sedan som jeg godt kunne tenke med å "freshe" opp litt med slike chromelister som står på enkelte 3bg passater. Lurer bare på om de passer på min 3b hvis jeg skaffer fra en 3bg.. Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Jepp, dem passer. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Mye jobb å monter slike da? må jeg av med noe først på min 3b? Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Mye jobb å monter slike da? må jeg av med noe først på min 3b? Du må jo av med dem gamle, for og sette på chrom lister. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg