Wulfgar Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 VW cd player - Bilforumet Galleriet Hei, Mye aktivitet fra meg i kveld. Er ny i forumet og lurer på en del. Linken øverst viser cd spilleren i bilen. I manualen står det at den heter "DELTA". Noen steder på internet, f.eks Ebay heter den DELTA 6. Grunnen til at jeg spørr er at jeg vil installere denne: http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=1573 Dingsen = XCARLINK Her er DELTA 8pin og DELTA 6 12pin, dingsen kobler seg inn i cd skifter inngangen bak cd spilleren. Kommer til å dra ut cd spilleren for å sjekke først, men lurer på om noen andre her har hatt en slik cd spiller i Boraen sin og hva den heter. Vil beholde CD spilleren fordi den tiltrekker ikke oppmerksomhet der bilen står parkert på gata. Takk. Mvh Wulf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddien73 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Hei. Jeg har helt lik, ivertfall utseendemessig. Men min manual sier alpha. Siter Bora 1,6 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 ta ut spilleren å se bakpå.. da får du korrekt svar.. skal stå der hva den heter. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfgar Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jeg må nok sjekke bakpå ja. Synes spilleren er bra jeg. God lyd og fin utseende. Har ikke noen grunn til å bytte den enda om jeg kan få mp3 dingsen koblet til. Blir litt knoting bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfgar Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Har nå funnet ut at spilleren er en Delta6 12p. Bestilte mp3 dingsen Xcarlink fra http://www.acb.no Alt går via paypal, og ACB har allerede sendt pakken i dag. Dingsen ble bestilt igår kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfgar Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Dette er siste innlegget på saken, tenker jeg: Xcarlink Mp3 module er nå installert, du kan se bildet tatt av handskerommet i Bora'en. For å slippe å demontere osv, måtte jeg jukse litt og ta ut hanskerom lyset og trekke ledningen gjennom hullet for å komme raskt og enkelt til cd spilleren. Xcarlink MP3 interface - Bilforumet Galleriet I bildet ser du Creative MuVo 4Gb Mp3 minnepinnen sitter i Xcarlink'en (USB). Er lett å bytte mappe/sang via cd spilleren og lyden er jeg stor fornøyd med. Kan ikke klage i det hele tatt, vil nesten påstå lyden er bedre enn kjøpe cd'ene. :deng ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg