SturlaMK Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hei, Har et lite problem, skulle så gjerne kjøpt en del til min Omega, men, jeg vet ikke hva den heter :P Denne delen er slitt / ødelagt. Så jeg håper at dere med litt mere erfaring under panseret kunne hjelpe meg litt:) Hva heter denne delen? -Sturla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Dette er en EGR ventil. Tror ikke du trenger skifte den, kan bare blokke den i slangen ut fra den, mener jeg. Denne har egentlig ingen funksjon (en å sjele effekt) Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 den kan du bare fjerne. ja det er egr ventil ja, bruker som regel og sprikke de slangene som går til den. på 2.5 og 3.0 vanligt problem. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Slik gjorde jeg :) Nå funker bilen som fy, PS den ene filtret har ikke noen funksjon, hadde 2 filter så fylte begge hullene med de ;) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Denne har egentlig ingen funksjon (en å sjele effekt) Jo, det har den. Ikke stjeler den effekt heller. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hva er den til? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hva er den til? :) Redusere forbrenningstemperaturen, NOx-utslipp og drivstofforbruk. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SturlaMK Skrevet September 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Hei igjen, Takk for all responsen :) Hva er det orginale delenr på den EGR ventilen? Leste av et nr på toppen av den men det så ikke ut til å fungere (90448811 95T149). Prøvde også å finne delen ved hjelp av navnet men det var jo også umulig. -Sturla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg