GGGolf Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 (endret) Ser G-tech har eit "stage 3" kit som skal gi 55hk meir. Er dette reelt? det er bytte av: -chip -luftfilter -68mm ladehjul -Dr. Shrick kamaksel -Portet G-lader -"RS" utblås SKEEEPTISK! Endret April 27, 2009 av GGGolf Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wormy Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 55? Tviler. Ikke på hjula, iallefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Tror nok det kan stemme ja. Ganske trimmevillig motor, så 55hk er ikke store økningen. Min egen påstås å ha 192hk kun med Chip, forsterket lader (+68mm hjul)og enveisventil. Dette er økning på ca 32hk. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 De effektene som er oppgitt på G-tech er nok noe i overkant etter min mening. Her er tallene fra en engelsk Rallye med specs, så kan du sammenligne med 240 hk kit fra G-tech Map 1 246 Bhp @ Flywheel 215 Bhp @ wheels 245.6 Ft lb torque Original PG block now 2031cc , Oil squirters retained Bored out to 83.5mm , CUSTOM JE PISTONS Lightened Flywheel Fully Lightened and balanced bottom end New crank 9a Crank and Rods have been flat planed Big Valve Head, Fully ported and flowed Port Matched Inlet Manifold Schrick 268/276 Cam Piper Vernier Pulley Bosch Redtops @ 333cc BBM polished Billet Aluminium Fuel rail Bosch 3.5 FPR Mocal 16 row external oil cooler Helix 4 point paddle clutch, custom spec! BBM Solid front mount 62mm V-belt Pulley SLS-tuning charger belt extension bracket G-werks stage 5 charger, taken as far as possible G-werks fully flowed and ported U-bend Bosch K-Jetronic 4 bar Fuel pump Ceramic coated G-werks 4 branch Full Pipewerx 2.5 inch stainless steel system from manifold back Nology HT leads Bosch W5DPO's Mocal catch tank Boost return pipes removed Charcoal filter and pipes removed SWG twin intake system (twin K&N) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.