magnul Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Jeg har arvet en -91 323 (1.6LX sedan). Det meste funker, men radio og høyttalere har fæl lyd. Har planer om å slenge inn noe billig drit, men lurer på -Hvor store høyttalere det sitter i døra foran (vet jeg kan ta av trekket og sjekke selv, men det er en jobb jeg bare gidder å gjøre en gang). -Passer vanlige CD-spillere i originalåpningen? Skrudde ut spilleren, og den så liten ut synes jeg. Så ikke ut som en ISO-kontakt bak der heller, men adapter finnes vel sikkert å få kjøpt. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 høytalere i døra er 13 cm, men de må skus helt i dørsiden, gjorde i allefall jeg, satte på org, gitteret og monterte dørtrekket. rammen på org høytalerne er formet som wankel og har bare tre skruehull. vanlige spillere passer ja, og overgang finnes, hvis ikke du får tak i kan du alltids koble ledningene som er der på pluggen på den nye spilleren. Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg