ELLINGSEN Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Lest et par steder at man får mer effekt ved å bytte insug sak? Altså f.eks ta et insug fra en 328 på en 320. Er dette ting som funker? At man skal få mer hk? Hva andre ting kan man gjøre? bortsett fra turbo/kompressor. Noen som f.eks har prøvd bil før og etter sånn plansliping eller hva det heter.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 hei. det er mange ting som funker.. porting med trim cammakslinger og chip skal funke bra..;) kan også få grenrør og fjerne kat. og div... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 bare hørt at ikke chip gir no særlig merkbar effekt på en så liten motor.. hvor mye hk tror du man kan hente med grenrør, fjerne kat, chip ? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 det er vanskelig å si. du har rett i at du ikkechip får så mye med chip, men hvis du skifter cammene og eventuelt porter toppen,(det fikser TC Motor i kr.sand)så har chippen mye å si å da kan du hente en del hk. bare med chip grenrør og fjerne chip får du kanskje fra 15-25 hk, det er vanskelig å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 hehe litt skrive feil men håper på du forstod hva jeg mente.....hehehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Jeg skulle kanskje målt HK på min. Har klokka min 0-100 på GPS på 8.7sek med 15" 195 v.dekk. Så kanskje den er chippa? Ellers har jeg KN insatsfilter (selvfølgelig) og Scorpion eksos fra kat og bakover.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by BMW-323 Lest et par steder at man får mer effekt ved å bytte insug sak? Altså f.eks ta et insug fra en 328 på en 320. Er dette ting som funker? At man skal få mer hk? Hva andre ting kan man gjøre? bortsett fra turbo/kompressor. Noen som f.eks har prøvd bil før og etter sånn plansliping eller hva det heter.. 328 og 320 har samme innsug så det hjelper ikke en dritt. du må bruke innsug fra m50b25 du må file det litt i bakkant og borre et nytt hull til givere som ikke sitter på 325. du bør også mappe bilen etter montering av innsuget for å få mest mulig effekt eller effekt i det hele tatt. det gir ca 25 hk med unichip,filter,eff.anl. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 ok, hva ca koster et slikt innsuk fra m50 2.5litern da ? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by BMW-323 ok, hva ca koster et slikt innsuk fra m50 2.5litern da ? brukt mellom 700-1500 nytt tror jeg det koster 2000.- mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Mens vi holder på med dette, hva er en billig måte å få ut noen ekstra hk av en E30 320 ? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg