RealT3cH Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Har en 240 86' 2.1L TIC.. Står en t3 turbo i med t4 kompressorhus.. Noen som har en lite pekepinn på hvor mange hk d kan bo i bilen min? Og hvis ikke har dere peiling på hvor nermeste dyno er i nærheten av Aust-Agder? Takker for seriøse svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Hjelper sikkert og si litt hva som er gjort med motoren da. Men jeg har vært med på bremsing av b21 et med oppjustert ladetrykk og som fikk litt mer suppe, den bremsa 206 hk med sliten bånn, var endel gjennomslag. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Finken: Hvor mye oppjustert ladetrykk var det på ET'n da ? Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Det husker jeg ikke desverre ikke. Men blei justert når den blei bremsa, så blei vel justert opp til oppunder max av det som går, både for motor og turbo sin del. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg