OutCold Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Akkurat de neste 2 mnd trenger jeg å skaffe så mye spenn som absolutt mulig. Derfor lurte jeg på om jeg bare kan sette ned skatteprosenten min til ett latterlig lavt tall som f eks. 15% de 2 neste mnd? Dette funker om jeg bare betaler baksmellen neste år når jeg er litt bedre forberedt vel? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Akkurat de neste 2 mnd trenger jeg å skaffe så mye spenn som absolutt mulig.Derfor lurte jeg på om jeg bare kan sette ned skatteprosenten min til ett latterlig lavt tall som f eks. 15% de 2 neste mnd? Dette funker om jeg bare betaler baksmellen neste år når jeg er litt bedre forberedt vel? Så vidt meg bekjent kan du kun ØKE skatten som er satt, ikke senke den Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Har ikke fått satt noen skatt ennå så jeg har bsetilt frikort til å begynne med Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Dersom du har bestilt frikort så betaler du ikke skatt fram til 39990.- tror jeg det var, så skrur du opp til 15% neste mnd og når du har kommet deg "ovenpå" økonomisk skrur du opp til 36% f.eks eller høyere. Det ser du selv, og da kommer det neppe noe baksmell. Resten av året kan du betale litt mer skatt om mulig for å være ganske sikker. Dette gjorde jeg forige høst og funket bare bra. Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg