landego1 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 hei. Veninne av meg ble tatt nå like før helga.. - ser føre seg stor bot, +++ , så hu har sagt opp internett abonement å full pakke,. tenkte jeg skulle spørre litt her om hva hun kan vente seg... Følgende skjer.. målt av onkel politi med laser i fra et bekmørkt busskur til 107 km i 60 sone. Inndragning av lappen på stedet og slikt. Mørkt, lite traffikk, våt vegbane, ujevn veg. Se kartet for hvor det skjedde.. KArt, sør om saltfjellet Noen som kan si hva straffereaksjon en kan vente seg, sånn ca. Ser det varierer fælt med bruk av betinget og ubetinget fengsel osv.. - er ei som har litt i overkant nerver her.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simkin Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 tja, et år uten lappen? + oppkjøring og teori er det vel? jeg mista min i 9mnd (etter prøveperioden), og måtte ta oppkjøring på nytt http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?doc=/usr/www/lovdata/ltavd1/filer/sf-20031219-1660.html&emne=fartsovertredelser%02-2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Følgende skjer..målt av onkel politi med laser i fra et bekmørkt busskur til 107 km i 60 sone. Inndragning av lappen på stedet og slikt. Mørkt, lite traffikk, våt vegbane, ujevn veg. :omfg Hvilken bil var dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Øhh.. Sagt opp internett, fordi hun er redd for straffen? Er det ikke lettere å selge bilen og beholde internett? :p Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 hei. Veninne av meg ble tatt nå like før helga.. - ser føre seg stor bot, +++ , så hu har sagt opp internett abonement å full pakke,. tenkte jeg skulle spørre litt her om hva hun kan vente seg... Følgende skjer.. målt av onkel politi med laser i fra et bekmørkt busskur til 107 km i 60 sone. Inndragning av lappen på stedet og slikt. Mørkt, lite traffikk, våt vegbane, ujevn veg. Se kartet for hvor det skjedde.. KArt, sør om saltfjellet Noen som kan si hva straffereaksjon en kan vente seg, sånn ca. Ser det varierer fælt med bruk av betinget og ubetinget fengsel osv.. - er ei som har litt i overkant nerver her.:) Hun mister førerett for motorvogn i 12-13 mnd. Hun er 3 km unna å risikere samfunnsstraff. Ubetinget fengsel er utelukket. Etter min erfaring vil en slik overtredelse kvalifisere til et forelegg i størrelsesorden 10-15000 kroner. Ta en titt på disse trådene, så kan du se selv: http://www.bilforumet.no/juridisk/190734-s-lenge-mister-lappen.html http://www.bilforumet.no/juridisk/187226-straffep-stand-alvorlige-hastighetsovertredelser.html Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg