bikramjit18 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Spotta en Porsche Carrera GT på Øvre Rælingsvei i dag litt etter kl 21.00. Ca mellom 21.00-21.15. Hørte bilen langt unna, men var ikke rask nok til å få frem kamera. Noen andre som så til denne bilen? Var litt av en lyd :O Er andre gangen jeg ser denne bilen, sist var for noen måneder siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 hvor er rælingen? jeg vet bare om en carrera gt her til lands og det er en i tromsø ved navn "the stig" som har :) fresh lyd i de bila der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Er iallefall 3stk i Norge;) Faren til en kamerat har en svart:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 aha... da har jeg fådd oppdatert min info litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Er iallefall 3stk i Norge;) Faren til en kamerat har en svart:D Er vistnok 6 stykker. Står på Autotuning sine sider at det er "landet 6 stykker" i Norge. Her tidligere i sommer hadde de 3 stykker stående. http://www.autotuning.no/nyhetsarkiv/carrera-gt---boom-hos-autotuni/ Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikramjit18 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 hvor er rælingen? jeg vet bare om en carrera gt her til lands og det er en i tromsø ved navn "the stig" som har :) fresh lyd i de bila der :D Rælingen er i mellom Lørenskog og Lillestrøm. Lyden var ganske fresh ja, hørte bilen lengeee før jeg så den. Hørtes ut som et fly jo:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikramjit18 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Når jeg så den, så hadde den høy spoiler, men er rimelig sikker på at det var en Carrera GT, men spoileren var høy, ikke lav som på bildene jeg har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Når jeg så den, så hadde den høy spoiler, men er rimelig sikker på at det var en Carrera GT, men spoileren var høy, ikke lav som på bildene jeg har sett. Spoileren på disse bilane går opp når ein viss hastighet oppnås. Det er i vertfall sikkert at dette er RÅE bilar. Så det er så mange som 6 i Norge. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikramjit18 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Spoileren på disse bilane går opp når ein viss hastighet oppnås. Det er i vertfall sikkert at dette er RÅE bilar. Så det er så mange som 6 i Norge. Åja, daså:P Ingen andre i område som så til denne bilen? Jeg hørte den mens vinduene var lukket så det må være noen som så dette beistet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTR-R32 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Så bilen selv, kjørte forbi SF kinoen i Lilestrøm:) kjørte selv min Porsche, new meets old:p Ganske morsomt Siter xHonda Prelude 98 xHonda Civic Type R 04 Nissan Skyline GTR R32 90 xLotus Elise MK2 02 Porsche 944 Turbo 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Jeg så (antagelig) denne ved Skedsmo kirke i dag kl 08:00. I morgenrushet mens regnet lavet ned! Pen pendlerbil. :) Denne var sølvfarget med rimelig høy vinge. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Jeg så (antagelig) denne ved Skedsmo kirke i dag kl 08:00. I morgenrushet mens regnet lavet ned! Pen pendlerbil. :) Denne var sølvfarget med rimelig høy vinge. Da så vi den samme bilen! :) Møtte den på Riis.. fy faen for en lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikramjit18 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Jeg så (antagelig) denne ved Skedsmo kirke i dag kl 08:00. I morgenrushet mens regnet lavet ned! Pen pendlerbil. :) Denne var sølvfarget med rimelig høy vinge. Riktig, sølvfarget med høy vinge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 sjefen min lå bak den i lillestrøm i dag tidlig... han filma det:P skal høre med han om han kan legge den ut på youtube:P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Sikkert den som var på gatebil i helga og kjørte der, ST skilter hvbis jeg ikke husker feil, hinnsides lyd hvertfall:D Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg