bikramjit18 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Som dere alle vet så kommer det et nytt bilspill snart. Det går under navnet Midnight Club Los Angeles og er det 5 spillet i Midnight Club serien. Jeg forventer at denne releasen blir stor, for jeg har ventet lenge på dette spillet. Noen andre som har noe å komme med?=) Og hva ønsker dere i dette spillet? Som sagt så er free-roaming (Cruising) en veldig stor del av spillet så dette bilspillet er noe som kommer til å falle i smak for de som har interesse for biler og cruising, og jeg regner med at styling/tuning delen av spillet også kommer til å bli stort. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Er det fastsatt en dato for lansering enda? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Midnight_Club:_Los_Angeles 24 oktober var faktisk ikke klar over at det var noe nytt på vei.. følger tydeligvis mindre med på spillfornten om dagen.. Men husker forrigje, DUB eller hva det het. Det var da ganske kult. Ser jo på videoen på ign.com at det ser ut til og være ganske mye muligheter når det kommer til styling osv. Ser ut til at de har fått med seg produsentene og, (ser volk felger på videoen blandt annet) husker ikke helt hvordan dette var på forigje spillet i serien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 ikke kommet noe screenshots av dette enda? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 google gir vel 62200 bilde treff på "screenshots from midnight club los angles", 40-50 av dem er relle bilder fra spillet etter det jeg så. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 http://www.gamespot.com er en fin side til å finne screenshot og videoer av spill på! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 noen som har peiling på hvordan vi får hydraulikk og airbags på spillet? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Min Scirocco: Har også en Camaro, skal prøve å ta bilder av den i morgen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKS_1612 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 åssen tar man bilder? (ps3) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 kjapt spørsmål, er spillet bra? hehe. Vurderer og kjøpe det, men vil vite om det er verdt penga, er det det så bestiller jeg det med en gang, så håper på raskt svar :D Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Dæken, for et kult spill! Etter mye om og men, kjøpte jeg spillet til slutt til Xbox360. Sittet helt hekta no i Jula med det spillet her. Spillet er noe ala Test Drive Unlimited i "interface'n". Altså, kart og GPS systemet. Og det å flash'e med lysene til "konkurentene", når man møter dem i trafikken (har ikke prøvd online-delen enda). Man kan også plotte inn race i GPS, så kjøre etter GPS'n til diverse konkurranser. Man kan ikke teleporte seg som i TDU rundt om kring på kartet, men til gjengjeld er jo kartet i MC:LA en brøkdel av kartet i TDU. Kjørefysikken er mer i stil med NFS-serien. Det går jækli fort når man kommer til de raskste bilene. Her skal man ha gode reflekser og tunga rett i munn (xbox360). Tuning/styling-delen er simpel, egentlig. Krysser av på en liste med tuningparts, de man vil installere på bilen, etterhvert som man unlocker. Dekaleringen er som i Forza2. Man kan sitte i timesvis å lage dekaler og i tillegg er det laget noen ferdige dekaler for de som ikke gidder å lage egne. Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Fikk det til jul:P helt ok;P kult å kjøre golf 1 gti :D Men litt for urealistisk for min del:P bremser trenger man ikke, å brekke tar jo helt av bare man tenker på å bruke det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Kult at både Einzer'n og Scirocco MK1'ern e med. Mange kule biler er jo med. Men den Audi R8'a lurer jeg på hvordan man unlocker?? :deng Finner liksom ikke den såkalte social club'en... Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Kult at både Einzer'n og Scirocco MK1'ern e med. Mange kule biler er jo med. Men den Audi R8'a lurer jeg på hvordan man unlocker?? :deng Finner liksom ikke den såkalte social club'en... http://www.Socialclub.rockstargames.com ;) Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 noen som spiller online her?:) Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg